Foto bij 14

18 abbo's IK HOU VAN JULLIE. (':
HUG HUG. <3

'I have no doubt anymore, now I've seen your poster. Ik kijk verwachtingsvol aan.
'Chris, will you be my boyfriend?'
Een gevoel van blozende blijheid komt in me op. Ik geef hem een kusje in zijn nek, en fluister dan 'yes in zijn oor.'
Hij kust me zacht. 'you're awesome.'
Ik glimlach. 'jij bent geweldig.'
Niall kijkt me eens raar aan, maar daarna begrijpt hij het. Slimme jongen. We blijven een tijdje zo staan, blozend naar elkaar kijken.
'Shall we go tell the others?'
'Wait, Niall. Is there a chance that you will announce it to the world ?'
'I dont know.' Niall kijkt bedroeft.
'It doesn't matter.'
'It does.'
Ik geef hem mijn grijns. 'Let's go.'

Beneden pakt Niall mijn hand vast, en legt zijn armen daarna op mijn heup. Voor de ogen van de rest zoenen we. 'People, I have a boyfriend.'
Harry, Zayn en Louis schreeuwen blij. Liam lacht breed, en Eleanor kijkt alleen alsof ze het schattig vind. Ik ben zo blij, blijer kan niet. Non-stop gelukstrillingen.
Ik en Niall gaan net zoals we eerder deden op de stoel zitten. Geluk.
'We should celebrate this at nando's.' zegt Louis.
'YEAH' schreeuwt Niall. Ik schrik even, maar lach dan. We pakken onze jassen en lopen dan naar de nando's. Ik loop naast Liam. 'Chris, I want to thank you. You make Niall so happy, and you're good company.'
'Thanks man. It's great I can stay here for a while.' zeg ik blij.
Liam knikt.
Eenmaal in de Nando's wordt Niall niet meteen herkent door een fan, gelukkig. We bestellen en lopen naar een afgezonderd tafeltje.
'This is so great.' oppert Niall. 'My two favourit thing together. Nando's and Chris.'
Ik moet blozen. 'Aw, that's so sweet.' zegt Eleanor. Mijn ogen blijven als magneten naar de etende Niall staren, ik vergeet bijna mijn eigen kip piri-piri. Ik vraag me af of deze mensen wel weten dat dit Portugees is, maarja.
Ik hoor opeens allemaal gegil achter me. Oh-oh, ze zijn herkend. Niall staat op en loopt naar mij toe. Hij trekt me omhoog, zodat ik sta. En zoent me dan, ik zoen gewillig terug. De meisjes gillen, en maken foto's. Ik snap het niet, wat doet Niall. Dit is niet een goed plan. Wat vind de rest hiervan? Ik besef me dat ik voor Niall aan het nadenken ben. Maarja, iemand moet erop letten, toch ?
Ik trek me terug. 'Niall, what are you doing?' vraag ik hem.
Liam en Zayn lopen naar de meisjes toe en vragen of ze de foto's willen wissen. Ze doen het allemaal gewillig, apart. Een paar doen moeilijk, maar het lukt Zayn en Liam blijkbaar wel, want ze komen gewoon terug. Ik ga weer zitten.
'Niall, that wasn't a good idea.' zegt Liam. 'You should tell your parents first, en Paul.'
'But, I want the world to know I love Chris.
Ik voel me gevleid en bloos. Liam wuift het weg, ze praten er later wel over. Dan beginnen we te eten. Ik zal meer eten dan Niall!

Reageer (3)

  • fluweel

    Haha, zelfde reactie als lilarrzaill, gewoon geweldig bedacht... xd

    xx

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    haha, ik zal meer eten dan Niallxd genius!

    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Kilgharrah

    CUTE<3
    ik vind dit een echt een awesome bromance omdat de meeste iets doen als Stylinson, Narry of Ziam. Maar dit is echt leuk. Bekend/onbekend. AWESOMENESS

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen