Hier zijn Tom en Bill 17, Gustav 18 en Georg 19.

Maandag 28 augustus 2006


‘Jongens, jullie moeten terug naar school.’ Geschrokken kijken de 4 jongens naar de man die voor hun staat . ‘Wat? Dat kan je niet menen!’ ‘Toch wel, nu Tom en Bill ook klaar zijn met hun online lessen moeten jullie nog examens doen.’ ‘Kan dat niet online?’ onderbreekt de jongens met de dreads hem. ‘Nee, jullie moeten het echt op school doen en zullen ook jullie laatste jaar op de middelbare school moeten volbrengen.’ ‘En waar gaan we naar school?’’ Jullie gaan elk terug naar jullie oude school. Dat is het makkelijkste voor allemaal. Er komen dan geen optredens behalve in de vakantie. Er worden nog gewoon nummers geschreven en opgenomen en een cd uitgebracht, maar de tour zal pas zijn na de examens.’ ‘En wanneer beginnen we?’ De jongens die tot nu toe de hele tijd stil is geweest, kijkt op en trekt zijn mond open. ‘4 september’ ‘Maar dat is al over een week!’ 2 jongens springen tegelijkertijd op. Ze zijn er niet blij mee. ‘Jongens, ik heb geen keus. Als jullie je diploma willen moet je examen doen en dat mag alleen op scholen.’ 4 zuchten klinken, maar allemaal beseffen ze dat ze er niet onderuit komen.

Reageer (7)

  • AmenFashion

    en volgende hoofdstuk lezen natuurlijk x)

    1 decennium geleden
  • jerasu

    Abbo ofcourse! (H)

    1 decennium geleden
  • japanesegirl

    je krijgt mijn abbo(H)
    Al is Georg niet een beetje oud voor school als Tom en Bill examen gaan doen?:X

    1 decennium geleden
  • roseblack

    abbo (dance)

    1 decennium geleden
  • billismyn

    Abbo!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen