Do you Like to Fall? <6>
Ik haal mezelf over en doe de deur met een piepend geluid open. Ik kijk om het hoekje en kijk in het donker. Na een poosje wennen me ogen aan het donker en zie ik voorwerpen staan. Ik kijk naar rechts en zie een bed staan. Ik loop naar het bed. Ik denk niet dat hij hier is. Bedenk ik mezelf. Ik ga op het bed zitten en kijk de kamer rond. Ik ga languit liggen maar al snel zit ik rechtop. Wat was dat? Ik haal het deken weg en zie een halfnaakte jongen liggen. Hij slaapt. 'Tim?' Ik schudt hem zachtjes heen en weer. De ogen gaan langzaam open. 'Celine?' Ik knik. Tim gaat omhoog zitten en kijkt me aan. 'Sorry, maar ik moet je wat bekennen.' Ik kijk hem vragend aan. 'Nou, ik heet geen Tim. Ik ben Bill, ben 19 jaar. Ik had het zo gedaan omdat ik liever niet wou dat mensen wisten wie ik was.' 'Hoezo dan?' 'Nou, dat komt omdat ik een band heb samen met mijn broer en twee vrienden. We zijn in Duitsland doorgebroken. Dus ik ging naar een afgelegen schooltje omdat ik op die andere scholen steeds lastig gevallen word.' Ik knik. 'Ik snap het. Dus je heet Bill?' Hij knikt. 'Bill Kaulitz.' Ik knik nog een keer. 'Ik ben blij dat je dit me hebt verteld.' Ik glimlach. 'Maar wil je het wel stil houden.' 'Tuurlijk!' Ik lach. 'Zullen we dan maar aan het huiswerk beginnen?' Ik knik en sta op. Bill staat ook op en loopt achter me aan naar beneden. We pakken onze tassen en lopen door naar boven. 'Wacht ben zo terug. Even wat lekker halen.' Bill verdwijnt uit de kamer en ik hoor wat geplof op de trap. Ik hoor een deur open gaan en even later staat de broer van Bill in de deur opening in zijn boxer. 'Bill, heb je misschien een boxer voor me? De mijne liggen in de was.' Ik kijk hem raar aan. En na een poosje kijkt hij mij aan. 'Waar is Bill?' 'Die is beneden.' 'Ohh..Oke.' Hij draait om en loopt weg. 'Bill! Heb je een boxer voor me?!' Hoor ik vanuit de overloop. Wat een gekke familie.
Reageer (2)
snel verder ^^
1 decennium geledenxx
gekke maar wel leuke familie (:
1 decennium geleden