trlalala, denk ik de laatste voor vandaag !

Eindelijk was ik thuis aangekomen en ik liep naar mijn kamer. Mijn ouders waren nog aan het werk. Ja dat heb je als je ouders een eigen bedrijf hebben. Dan ben je vaak alleen thuis met je broer. Alleen had ik nu geen idee waar hij zou kunnen zijn. Ik had net die gedachten gehad toen ik de voordeur open hoorde gaan en ik hem hoorde praten met een van zijn vrienden. Ze liepen naar boven en ik zette mijn tv aan zodat mijn broer wist dat ik thuis was. En ja hoor nog geen minuut later ging mijn deur open en zag ik het hoofd van Jeffrey tevoorschijn komen. Hij mompelde iets, waarschijnlijk moest het ; 'oh oke je bent thuis' voorstellen. Hij wou de deur weer dicht doen maaar ik hield hem tegen. Jeffrey keek me niet begrijpend aan en ik duwde hem aan de kant. Ik hoorde hem 'oh god' zeggen. Ik keek naar 'De vriend' die hij mee had genomen en de hele tijd achter hem had gestaan. Ik herkende hem. Ik keek hem aan en dacht nog even goed na. 'M..Maa..Maaar jij bent toch Liam?' vroeg ik voorzichtig aan hem want ik wou niet als zo'n hysterische fan overkomen. Daar had hij '' denk ik '' geen zin in nu. Hij knikte. Ik voelde hoe de glimlach op mijn gezicht steeds groter werd en ik zag ook hoe hij begon te lachen waardoor ik rood werd. Ik liep snel weer naar mijn kamer om alleen te kunnen zijn maar nee mijn broer moet het weer verpesten en liep achter mij aan. Achter hem volgde Liam. Hij was zo knap en ik was zo verliefd op hem. En mijn broer weet dat dus hij doet dit alleen maar om mij te pesten. Ik werp een dodelijke blik naar hem en hij begint te lachen. Ik kon sinds 2 weken nergens anders meer over praten dan over Liam. En nu staat hij gewoon voor mijn neus IN mijn kamer! Ik zag hoe Jeffrey plaats nam op mijn bed en Liam volgde hem. En ik , ik ging maar op mijn bureaustoel zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen