OO1.
Pov Anne
Ik moet zeggen dat ik Elvira wel mis. Vooral nu het zo slecht gaat met mijn oma die al een hele tijd in het ziekenhuis ligt. Ze bood nog aan om in Nederland te blijven voor mij. Het liefst wou ik natuurlijk dat ze bleef, maar ik wist dat ze Niall zo erg miste, dat ik haar niet kon laten blijven. Ik lig te woelen in mijn bed. Het ene moment heb ik het ijskoud, en het andere moment weer bloedheet. Ik loop naar de badkamer en neem een slokje water. Ik weet dat ik toch niet meer kan slapen dus besluit ik maar om naar beneden te gaan. Wat ben ik blij dat het zomervakantie is en dat ik niet naar school hoef. Daar heb ik nu echt even geen behoefte aan. Er ligt een briefje van mijn moeder op het aanrecht met erop geschreven dat ze even naar oma is. Ik smeer een broodje en ga wat tv kijken. Ik kom voorbij MTV en zie de videoclip van One Direction. Ik zet hem wat harder en probeer wat te eten. Na twee happen besluit ik dat ik geen honger heb en zet het weer op tafel. Ik zing zachtjes met What Makes You Beautiful mee tot het afgelopen is. Ik moet aan Elvira denken en besluit haar maar te smsen. Waarschijnlijk ligt ze nog te slapen naast de liefde van haar leven. Zal ik ooit zoiets moois krijgen?
pov Elvira
Ik had me gisteravond voorgenomen om niet in slaap te vallen, ik wou geen seconde van dit moment missen. Helaas, niet gelukt, ik met mijn luie karakter heb het toch weer voor elkaar gekregen om in slaap te sukkelen. Ik kijk even rechts van me en zie dat Niall nog slaapt. Hij is zo schattig als hij slaapt. Z’n bovenlip hangt altijd een beetje over z’n onderlip heen en zijn haar zit heel warrig. Dan hoor ik een geluidje, ik kijk naast me en het is m’n iPhone. Ik pak hem en zie dat Anne me heeft gesmst:
Hoe is het om voor het eerst in tijden weer wakker te worden in de armen van je love? X
Ik moet lachen en stuur snel wat terug. Ik zie dat het pas half 8 is. Waarom ben ik in hemelsnaam zo vroeg wakker? Dan zie ik mijn toilettas uit m’n tas steken. Ik loop er naartoe en pak de knalroze nagellak eruit. Heel voorzichting begin ik Niall z’n nagels te lakken. Nu maar hopen dat hij niet weer op z’n handen gaat sabbelen zoals hij wel vaker doet. Ik zet het potje nagellak op het kastje naast het bed. Als ik me omdraai zie ik dat er allerlei roze strepen op Niall’s gezicht zitten. Ik moet lachen en ga weer in bed liggen. Tien minuten later wordt Niall wakker, hij geeft me een kusje op m’n voorhoofd en wenst me goedemorgen door: “goodmorning curlie” te zeggen. Ik hou er van als hij me “curlie” noemt met zijn Ierse accent. Niall stapt uit bed en trekt een shirt aan. Opeens kom Liam de kamer inrennen met vier pannendeksels. Hij kijkt even raar naar Niall’s gezicht maar besluit het dan maar gewoon te laten. Hij fluistert wat in Niall’s oor en Niall schatert het uit. “Gotta do something really important, love, be back later !”, en voor ik het weet zijn ze weg.
pov Louis
Ik word wakker van een ongelofelijk kabaal. Als ik m’n ogen wat beter open doe zie ik wat er aan de hand is; Niall en Liam staan met twee pannendeksels naast m’n hoofd “muziek” te maken. Ik draai me om en probeer weer verder te slapen. Wat praktisch onmogelijk is als Zayn ook nog binnenkomt rennen in z’n onderbroek. Hij schreeuwt iets onverstaanbaars want ik heb m’n hoofd al onder mijn kussen verstopt. Als ik al mijn opties heb geprobeerd om de herrie te stoppen, geef ik het op. Ik kom onder mijn dekens vandaan en hoor eindelijk wat Zayn zegt. “VAS HAPPENIN, VAS HAPPENIN!!”. Dat was natuurlijk te verwachten.. Harry ligt vast ook nog te slapen aangezien ik Niall als een soort oermens hoor krijsen: “Mission accomplished, guys ! Let’s wake up Harry”. En weg zijn ze. Ik wil m’n bed weer induiken maar sta met m’n blote voet op iets puntigs. Ik schreeuw het uit en begin als een soort aap een dansje te doen van de pijn. Als ik kijk waar ik op ben ga staan schieten de tranen in mijn ogen. Het is een fotolijstje met een foto van Hannah en mij erin. Ik pak het op en leg het in het nachtkastje. Ik duik m’n bed weer in en voel m’n kussen nat worden van de tranen. Kom ik ooit nog over haar heen?
Er zijn nog geen reacties.