Foto bij #02

Feya Brown

De volgende dag
Ik stond gestrest voor mijn kledingkast, wat moest ik aantrekken. Vandaag kwam mijn broer op bezoek. Ik graaide in mijn kast en vond uiteindelijk een leuk setje. Ik liep naar de badkamer die naast mijn kamer was, kleedde me om, poetste me tanden en deed wat mascara op. Toen in beneden de keuken binnen liep zag ik mijn moeder al aan de tafel zitten. Gelukkig zag ze er beter uit dan gisteren. Voor haar stond een kopje met koffie, daarom pakte ik een kopje en deed er wat koffie in. Ik ging naast haar op een stoel zitten. Lange tijd was het stil, het enige wat je hoorde was het tikken van de klok en soms hoorde je iemand een slok van de koffie nemen. ´Ben je benieuwd naar je broer.´ werd uiteindelijk de stilte verbroken door mijn moeder en ze keek me nieuwsgierig aan. Ik knikte maar wat, want ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik was aan de ene kant wel blij, maar aan de andere kant was ik bang. Bang voor de dingen die zouden veranderen. Ik stond en legde het kopje in de afwasmachine. Mijn moeder volgde mijn voorbeeld en liep samen met mij de woonkamer binnen. We gingen samen op de bank zitten, deden de tv aan en we gingen wachten tot het 12 uur was. Dan kwam mijn broer!

Reageer (1)

  • HamKaasTosti

    Pleasee ga door!
    Het is echt mooi _O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen