Ik zet er maar alvast gelijk een paar hoofdstukken op (:

De rest van de dag ging snel voorbij en we hadden nu het laatste uur Geschiedenis. Naast me hoor ik Sanne diep zuchten. Ik kijk haar aan en begreep wat ze bedoelde. Het was saai, ja en niet zo'n beetje ook. Aan de andere kant hoorde ik iemand regelmatig ademen. Ik keek opzij en zag dat Demy lag te slapen. Ik schoot in de lach en tikte Sanne aan die mijn vinger volgde en ook begon te lachen. Het nadeel is dat we geschiedenis hebben van onze mentor want als je iets doet belt hij gelijk je ouders. Niet dat het mij veel kon schelen.
Andere kinderen uit onze klas hadden nu ook door dat Demy lag te slapen en schoten ook in de lach. De leraar keek op en begon te schreeuwen waardoor Demy wakker schrok. 'volgensmij heb ik liggen slapen' begon ze en ik antwoorde dat de hele klas dat had meegekregen en ze werd rood. Dat gezicht wat ze erbij trok was echt goud waard waardoor ik nog meer in de lach schoot. 'Oke , en nu is het genoeg Linda ga je maar melden' hoorde ik mijn mentor zeggen en ik keek hem niet gelovig aan. Ik had in een paar seconden besloten er geen heel drama van te maken dus ik pakte mn spullen en stond op. Voordat ik de deur weer dicht deed maakte ik nog een opmerking waar mijn Mentor niet zo blij mee was en nog bozer werd. Ik liep de trap af naar beneden en haalde een uitstuurformulier. Ik hoorde iemand mijn naam roepen en ik keek op. Ik keek recht in de ogen van mijn broer die boos keek. 'Wat is dit ' vroeg hij boos. 'nou ik ben eruit gestuurd zie je toch' antwoorde ik terug waardoor hij even met zn ogen rolden. 'jaa maar waarom, je weet dat het niet goed is ' vervolgde hij weer. 'En alsof jij er nog nooit ben uitgestoord' zei ik. Ik zag aan zijn hoofd dat die niets meer terug te zeggen had en hij liep weg. Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Voor ik het wist ging de bel en kon ik eindelijk naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen