& wat vinden jullie ?!

Ik hoorde een piepend geluid, Kreunend deed ik langzaam mijn ogen open en begon te bedenken welk geluid me nou wakker heeft gemaakt. Ik weet niet hoelang ik zo heb gezeten maar mijn broer kwam boos mijn kamer ingelopen en had met een harde klap mijn wekker uit gezet. 'oh ja, mijn wekker' mompelde ik en stond op om te gaan douchen. Toen ik klaar was keek ik op de klok en zag dat het kwart over 7 was en begon mijn make up te doen om half 8 ging ik eten en hoorde hoe mijn broer nog half slapend dre trap af kwam waardoor die bijna viel. Ik kan een lach niet onderdrukken en propte snel een stukje boterham in mn mond. 'Het is kwart voor, kom we moeten gaan' zei ik tegen mijn broer terwijl ik hem mee trok. Ik pakte mijn tas en trok mn schoenen en jas aan. Mijn broer deed hetzelfde en we liepen naar de bushalte. Gelukkig was die tegenover ons huis dus hoefden we niet ver te lopen. Terwijl we in de bus zitten op weg naar school stop ik mijn I-pod oortjes in mn oren en begin muziek te luisteren. Natuurlijk One direction. Voor ik het weet stopt de bus als tegen dat we er zijn. Ik liep met mijn broer de bus uit en we zeiden elkaar gedag. Mijn broer zat bij mij op school alleen een ander niveau en dus een ander gebouw die ernaast stond. Ik zag hem naar Emily toe lopen en ze wierp mij nog snel een dodelijke blik toe voordat ze zich op mijn broer - haar vriendje- richtte. Ik begon nu toch echt te denken wat ik haar had gedaan maar besloot het te negeren en te doen alsof ik niets had gezien. Ik liep verder naar mijn vriendinnen die verderop stonden in een groepje. Daar aangekomen gaf ik Sanne en Demy een knuffel. Sanne was echt mijn beste vriendin, dat waren we al vanaf de kleuterklas. Ze is gestoord ( wel op een leuke manier) en ik kan altijd met haar lachen. En Demy was een goede vriendin van mij geworden sinds ik hier op school ben gekomen. Ik kon alles tegen haar zeggen en zij begreep het ook. Dat was iets wat ik miste bij Sanne. Maar gelukkig heb ik tenminste iemand waar ik alles mee kan delen. De bel ging en we liepen allemaal nog snel naar onze kluisjes en we gingen met zn 3'en naar onze les. Wiskunde en dat het eerste uur op een maandag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen