Foto bij #01

Emily Brown

Mijn moeder had me net het hele verhaal verteld. Ze had een vriend en werd zwanger van hem. Een paar maanden naar dat het jongetje was geboren werd ze opnieuw zwanger, maar toen ik geboren werd kwam ze erachter dat haar vriend vreemd ging. Ze hadden alles bij gepraat en zo besloten dat haar vriend de jongen mee mocht om op te voeden en zij mij. Ze vertelde me ook dat mijn broer Niall heette. Ik keek nog steeds helemaal in schok om me heen. Naast me hoorde ik mijn mobiel trillen. Ik pakte het op en keek wie me belde. Sascha. Ik nam op en hoorde haar van alles zeggen, maar ik lette echt niet op. 'Is het goed als ik langs kom?' hoorde ik haar nog vragen. Ik antwoordde dat het goed was en gelijk hing ze op. Een paar minuten later hoorde ik de voordeur bel gaan en ik stond eindelijk op. Ik deed de deur open en gelijk vroeg Sascha: 'Wat is er aan de hand?' Sascha wist altijd gelijk of er wat met me aan de hand was. Ik trok haar naar binnen en trok haar gelijk mee naar boven. Ze ging op mijn bed zitten en gelijk begon ik alles te vertellen. Met haar mond open staarde ze me aan. Toen ik alles vertelt had was ze stil. Wat een wonder was, want meestal praat ze ongelofelijk veel. De tranen liepen al over mijn wangen en ze begon me te troosten. In haar schouder mompelde ik de hele tijd: 'Waarom nu pas? Waarom nu pas.' 'Ze heeft vast haar redenen.' zei ze terug. Nou, dat moest dan wel een hele goede reden zijn!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen