En nu hopen dat jullie het leuk vinden.

Het was duidelijk Ik hou van One Direction. Oke, eerlijk gezecht ken ik ze nog maar 2 weken. Had ooit wel dingen over ze gehoord maar ik liet t maar. Wel waren er een paar vriendinnen van mij fan , maar ook toen dacht ik laat maar zitten. Daarom heb ik nooit dingen opgezocht. Ik dacht die komen niet ver. Maar mensen praten nog steeds over ze, dus ik besloot eens te gaan kijken. Maar toen ik hun liedjes had gehoord , die verschrikkelijk grappige filmpjes op youtube had gezien en ik heb gezien hoe ze eruit zien, was ik gelijk verliefd.
Tegenwoordig luister ik hun muziek elke minuut van de dag en mijn broer word daar ook helemaal gek van. Ja ik heb een broer hij heet 'Jeffrey'. En ik weet niet waarom maar veel meisjes vinden hem leuk. Nouja meisjes.. Het zijn meestal van die meisjes waarbij je 'made in China'om hun nek kan hangen. Met hun kilo's make up op en die kleren die ze dragen. Maar goeg als mijn broer ze leuk vond en zij hem gelukkig konden maken hoor je mij niet klagen. Ik kan het altijd wel goed vinden met mijn broer ondanks die 3 jaar ouder is '19' ik ben dus 16. Ook hebben we nooit ruzie. Naja HADDEN nooit ruzie. Sinds vorige week heeft mijn broer een vriendin 'Emily' ( ja ook zo'n made in China meisje ). Maar ik kan haar niet uitstaan en zij mij niet. Arrogant dat ze is , niet dat ze dat laat merken waar mijn broer bij is nee, als die even weg is dan komt het. 'Oprotten jij kutkind , ik en je broer zijn nu samen en er is niets wat jij daaraan kan doen'. Meestal gaat het dan zo maar ik ben niet de sufste persoon dus ik heb gewoon een grote mond terug. Natuurlijk moet dan altijd mijn broer binnen komen die dan weer boos word op mij.
Daar hebben ik en mijn broer dus de laatste week alleen maar ruzie over. Maar oke, nu weer verder met mijn leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen