I can´t sleep.
ik lig doodstil in mijn bed, van het woelen krijgen ik het alleen nog maar warmer.
Een nachtmerrie heeft me wakker gemaakt, ik dacht dat ze eindelijk over waren, maar het geluk is niet met me deze nacht.
Ondanks dat ik zo stil mogelijk lig, voelen me dekens, matras en kussen steeds plakkeriger.
´Gatver´ Fluister ik in mezelf en gooi de dekens ergens in de hoek van de kamer.
Ik stap me bed uit en loop met me handen de muren aftastend naar het raam en zoek het hendeltje om het raam open te doen.
´Waar is dat verrekte pokkeding heen?' Mompel ik in mezelf, als blijkt dat het hendeltje blijkbaar even vakantie heeft ofzo.
Ik weet dat als ik me omdraai en in een rechte lijn blijf lopen, ik uiteindelijk bij de deur kom, en dan aan de linkerkant het lichtknopje zit, maar dan moet ik er eerst nog heelhuids zien te komen.
Ik waag het erop.
Met kleine stapjes verplaats ik me naar voren, er blijven kleine zandkorreltjes, stofjes, en koekkruimels aan me voetzolen plakken.
Toch maar eens me kamer een goede schoonmaakbeurt geven.
Opeens voel ik de deur, het hout is glad en ik kan het niet laten om er even flink me nagels in te zetten.
'Rotdeur'
Ik doe het lichtje aan, knipper met een pijnlijk gezicht een paar keer mt me ogen en kijk dan geamuseerd rond.
Posters van onder andere, Black veil brides, Silverstein, Brokencyde, Tokio Hotel en Jeffree Star sieren mijn muren.
Het is streng verboden hier om de muren met die 'onzin' te bevuilen, maar ze hebben mij al opgegeven omdat het me elke keer toch stiekem lukte ondanks dat ze ze afpakte, weggooide of zelfs verbrandde.
Kom niet aan mijn muziek.
Wat minder blij kijk ik in de spiegel, ik heb wallen, me make-up zit overal en me haar lijkt wel dood.
Zuchtend loop ik terug naar me bed en plof neer op me klamme matras, wat eigenlijk ook niet meer is dan een schuimen mat verpakt in rubber.
Ik kijk op mijn wekkerradio en zie dat het al 04:17 is, nu ga ik echt niet meer slapen hoor...
Even een mededeling, ik heb al ruim 2 jaar niet meer echt geschreven, dus dit is een meer en uitprobeersel of het nog even vlot gaat enzo x
Er zijn nog geen reacties.