.003
ik liep al zo'n anderhalf uur en besloot even te gaan zitten op een bankje."jij bent nieuw hier he?" hoorde ik iemand zeggen. ik keek naar het geval dat nu naast me zat " ja, zoiets ja" " ryan" bracht hij kort uit en stak zijn hand uit. " miley" zei ik op dezelfde toon en deed hetzelfde. zijn glimlach was zo, hoe moet je het zeggen, zo mooi. " hu wat zei je" vroeg ik aangezien ik even afgeleid was. " ik vroeg of je een keer zin hebt om iets te drinken ofzo" zei hij. " sure' zei ik. het begon te regenen " uhmm yeah i have to go" zei ik en stond al op " miley, wait can i have your number?" ik gaf hem mijn nummer en vertrok naar audrie.eenmaal binnen was ik helemaal doorweekt."hey , wil je wat eten?" vroeg ze " ja is goed, ik ga me eerst even verkleden." ze knikte en ik liep naar boven ik trok mijn pyjama aan en liep naar beneden. " ik heb pannenkoeken gemaakt, ik hoop dat je het lust" ze gaf me een bord en ik schepte op. mijn telefoon ging af " hello" zei ik " hey miley this is ryan" "oh het ryan" zei ik terwijl audrie me vragend aankeek " i was wondering if you want to come over tonight" " uh sure, hoelaat?" " arround 8?" " oké" ik hing op en at mijn bord leeg " wie was dat mil?" vroeg audrie " ohh gewoon een jongen die ik tegen kwam op straat ene ryan butler ofzo." "whaatt noop serious??!!" riep ze hyper " wat is er?" " dat dat die omg, dat is de de naja laatmaar daar kom je zelf we achter" " oké" het was wel fijn om een jonge tante te hebben ze was pas 30 en begreep me beter dan mijn ouders dus ik had het wel goed getroffen hier. na de afwas douchte ik snel en kleedde me aan. we hadden afgesproken bij het bankje van vanmiddag en ik zag hem al staan. " hey, kom je ?" vroeg hij en ik liep mee naar zij huis. onderweg babbelde we nog wat en het was wel een aardige jongen. " welcome" zei hij terwijl hij de deur open deed, damn wat een groot huis. we liepen naar boven en daar zag ik nog een paar mensen zitten. " fuck,fuck" zei ik en ik wou weer terug lopen." what's wrong?" vroeg hij " had je het niet even eerder kunnen zeggen?!" zei ik "wat kon ik eerder zeggen?" " nou misschien dat je justin bieder ook kent?!" zei ik geïrriteerd." ow ja sorry" en ondertussen liepen we al de kamer binnen " hey guys this is miley i met her today" ik gaf ze een hand en ze stelde zich voor. christian en justin dus. ik had besloten om hem een kans te geven. ik nam plaats op een sofa en keek naar wat hun speelde, een of ander spel op de x-box.na wat gesproken te hebben en wat nummers uitgewisseld te hebben was het al 12 uur. " oké wat gaan we doen guys?" vroeg justin " gaan we film kijken?" vroeg ryan iedereen knikte en ik ook. ze waren wel oké, besteel aardig enzo het leek alsof ik ze al jaren kende, zo open enzo. christian koos een dvd uit en ryan pakte popcorn. Fijn nu zit ik dus hier met de o zo geweldige mr.bieber. " dus, hoe kom je aan zo'n mooi accent?" Great echt iets waarop ik antwoord zo willen geven." nou ik kom uit Engeland dus..." ahmadinejad saved nu Ryan "yaay popcorn" riep ik en greep een handje popcorn. christian had de film fast five uitgezocht en iedereen zat nu te kijken.*ringg* "shit" zosnel ik kon pakte ik mijn telefoon uit mijn zak en nam op "Hey met miley" "mil kom je zo naar huis?het is al 2 uur" met een zucht hing ik op en melde dat ik moest gaan. Eenmaal thuis zei ik gedag en ging vrijwel meteen slapen.
Er zijn nog geen reacties.