.002
vandaag is de dag , vandaag is de dag dat ik alles verlaat en op het vliegtuig stap naar canada. ik stapte uit bed pakte mijn spullen en stapte onder de douche.ik deed mijn ding en kleedde me aan, pakte mijn koffer en pakte hem in. ik keek op de klok " pfff alweer 14.55 " zuchte ik. " miley kom we moeten gaan" riep mijn vader vanaf buiten. ik pakte mijn koffer en liep vervolgens de trap af en naar buiten, stapte de auto in en keek nog even snel naar het huis wat ik de komende tijd niet meer zou zien.
op het vliegveld aangekomen gaf ik mijn zusje een knuffel en zei gedag. voordat mijn ouders nog wat konden zeggen liep ik al weg, opweg naar binnen. ik checkte in en liep meteen door naar de vertrekhal, over 30 min zou ik vertrekken. ik las nog even snel een boekje open en las nog even een bladzijde en sloeg het weer dicht.
ik liep door naar het vliegtuig en nam plaats in een stoel, stak mijn oordopjes in mijn oortjes en zette vervolgens muziek op.
ik luisterde veel naar miley cyrus, haar stem pakte me gewoon. ik deed mijn riem vast en wachtte tot we zouden opstijgen. *14 uur later* ik werd wakker door een stewardess die me wakker maakte " mevrouw u moet het vliegtuig verlaten, we zijn 10 minuten geleden geland" ik knikte en liep naar de gate waar ik mijn koffer pakte en liet naar de aankomt hal waar ik vervolgens niemand zag en liep naar buiten. opzoek naar een taxi , stapte in en gaf het adress waar ik wezen moest. de man knikte vriendelijk en reed naar het huis wat mijn ouders voor me geregeld hadden. " damnn" zei ik zacht toen ik zag wie daar buiten stond, mijn tante die ik hooguit 2 keer gezien heb. ik bedankte de chauffeur, betaalde hem en liep vervolgens met mijn koffer en handtas naar de deur waar audrie me opvangde. "leuk je te zien miley" zei ze, ik knikte bracht een onduidelijke"uhu" uit en liep vervolgens door naar binnen. ik ben nou niet echt iemand die veel praat. " kom maar ik zal je je kamer laten zien" ze liep al naar boven met mijn koffer en stopte bij een kamer, " okee, hier is je kamer" zei ze en zette mijn koffer neer. ze liep weer naar beneden en ik liep vervolgens naar de kast waar ik mijn kleding in zetten en bergde mijn koffer op. ik liep naar beneden en liep naar buiten waar ik even rond keek, ik zag een paar jongens lopen. waarom keken ze zo naar me? vroeg ik mezelf af. ik liep door en zag een muziek winkeltje, ik liep naar binnen en mijn oog viel meteen op een prachtige gitaar. ik voelde in mijn zak en voelde mijn pinpas en nog wat briefjes . ik had nog wat geld gespaard voor wanneer ik op vakantie zou gaan dus dat kwam goed uit. ik vroeg een meisje die daar werkte hoeveel die kostte" zoo" zei ze kortaf " wil je het?" vroeg ze bot en ik knikte.ik liep vervolgens naar de kassa en rekende af. trots liep ik weer terug , zei mijn tante gedag en liep door naar boven. het was ondertussen al avond en ik was moe en had honger, ik had al ongeveer 24 uur niets gegeten dus ik liep naar beneden, keek in de koelkast waar ik een appel vond en liep weer naar boven. toen ik het op had viel ik in slaap...
Reageer (1)
hoi, je vroeg me jou verhaal te lezen, en te reageren.
1 decennium geledenik heb het gelezen, en ik ga eerlijk zijn, het is niet iets wat ik graag zou lezen. het idee is super leuk maar daar blijft het bij. ik vind het heel irritant lezen zonder leestekens. en al die shit. ook is het zo, het maakt echt niet uit als je meerdere hoofdstukken hebt in 1 dag, dan kan je iets laten gebeuren, nu is het laat maar zeggen, nog een beetje saai. sorry!!! maar mijn idee zou zijn, had gezorgt dat ze al ff in aanraking kwam met die jongens. SORRY!!!