Eighteen
Sorry dat het zo voorspelbaar is btw. En bedankt voor de reactie's!
*Harry Styles
'Wacht tot mijn vriendinnen dit horen. Ze zijn dol op One Direction en ze worden helemaal gek als ik ze dit vertel! Vooral Britanny zal dit fantastisch vinden, weet je, ze is stapel op je!' vertelde Mell opgewonden.
'Oh... Leuk', ik glimlachte wat nerveus. Ik kon er niet echt tegen als meisjes enkel over One Direction konden praten in mijn bijzijn. Dat gaf me het gevoel dat ik niet veel meer was dan de band. Bij Mell was dat dus het geval.
Het leek alsof ze over niet veel meer kon praten dan hoe leuk ik er wel niet uitzag in de clip van One Thing en of Louis echt zo geobsedeerd was door wortels (Ja).
Uiteraard probeerde ik wel om geïnteresseerd te lijken maar ik kreeg steeds meer de drang om haar af te schudden en te gaan dansen met de rest.
'Hij ziet me wel staan!' werd er opeens luid geroepen een paar meter verder. Ik en Mell keken om en zagen Zoey boos naar Sven kijken.
Ze had haar handen tot vuisten gebald en leek nu te beseffen dat iedereen naar haar keek. Ze nam meteen een iets minder dreigende houding aan en wachtte geduldig tot iedereen weer bezig was met wat hij daarvoor deed. Ik fronste mijn wenkbrauwen een beetje. Over wie had ze het?
Alleszins niet over Trevor. Hij was haar vriendje dus was het nogal logisch dat hij haar zag staan, maar ik kon me eerlijk gezegd geen jongen inbeelden over wie ze ze het anders zou kunnen hebben.
Ze mompelde binnensmonds iets tegen Sven en prulde aan haar kleren terwijl ze dat zei. Toen ze echter besefte dat ze er idioot moest uitzien balde ze haar vuisten en siste kort iets tegen Sven waarna ze naar de bar beende en naast Louis ging zitten.
'Wat heeft die opeens?' vroeg Mell plotseling spottend. 'Volgens mij wil hier iemand aandacht. Wie is dat trouwens?'
'Ze is Liams nichtje.' antwoordde ik.
'Oh ja! Nu zie ik het. Ze lijken eigenlijk niet echt op elkaar, hé?'
'Niet echt nee.' Ik luisterde maar half terwijl ik uit probeerde te knobbelen over wie ze het had gehad.
De rest van de avond zat ik aan Mell vast die uitgebreid vertelde hoe stapel Britanny en Cath wel niet op me waren en daarbij steeds dichter bij me kwam staan.
Aan de ene kant vond ik het leuk dat ik die aandacht kreeg van een meisje, aan de andere kant verveelde ik me dood bij haar.
'Ze heeft zelfs een beddensloop van je en elke nacht kust ze je dus vlak voor z-'
'Hey, weet je wat, iedereen?' Onderbrak Ariana alles opeens luid.
'Laten we flesje draaien.' Grinnikte ze speels. Het was duidelijk dat ze al wat melig was omdat ze een glas of 3 had gedronken.
'Goed idee! Fantastisch' Riep ik luid. Ik zag mijn kans om van het gesprek weg te komen dus greep ik die. Snel liep ik naar haar toe.
'Mooi zo!' lachte ze. 'Wie nog?'
Er kwamen een paar mensen bij staan. Waaronder Niall, Zayn, Louis, Mell, Sven en een paar andere meisjes die ons giechelend aankeken.
'Ik ook.' Werd er vanaf de bar geroepen. Zoey kwam aangewandeld met een mojito in haar hand. Toen Liam dat zag kwam hij er snel bij staan.
Ik grinnikte. Typisch.
Reageer (2)
Liam is zo lief haha
1 decennium geledenEcht leuk. Nog eeeeeeeen stuk haha ik kijk ernaar uit dat trevor komt en harry jaloers wordt enzo
1 decennium geleden