Foto bij .001

hoi ik ben het, miley thomson (15) de dochter van michael thomson en lisa jonker. het zusje van liz(19) thomson en de zus van sara(11) thomson. iep ik ben de middelste van alles niet echt de plek waarvan je denkt ohh perfect.

-miley-
*ringgg* ughh verdomde wekker, waarom moet het juist nou maandag zijn?
de laatse week van school, over 4 dagen begint de vakantie wat voor iedereen misschien leuk lijkt maar voor mij niet. vrijdag om 15.00 vertrek ik opweg naar hell, oftewel startfort een klein stadje in canada.
mijn ouders vinden dat ik me niet kan gedragen en dat ik onhandelbaar ben dus ze sturen me weg. het is wel duidelijk hoor ik had gewoon beter mijn best moeten doen na al die waarschuwingen, ik wist dat dit eraan zat te komen maar het is niet terug te draaien.
snel sprong ik uit mijn bed pakte mijn spullen en liep naar de badkamer waar ik vervolgens onder de douche sprong. na de warme douche kleedde ik me aan en liep naar beneden waar ik niemand aantrof, zoals gewoonlijk. ik trok mijn jas aan en liep de deur uit. het leek wel alsof het niet mijn huis was met vreemde mensen erin. snel liep ik naar de bakker, ik kocht een broodje en liep vervolgens naar school.na 5minuten gelopen te hebben kwam ik aan op school, de bel was al gegaan en ik liep snel door.
goedemorgen miss thomson een telaat briefje a.u.b zei merv. boterman al meteen. ik gaf het briefje aan haar en liep vervolgens naar achter waar niemand zat.
4 uur later,8 lessen later liep ik naar huis hing mij jas op aan de kapstok en lie meteen door naar boven waar ik uitgeput op mijn bed plofte. " hmmm" ik keek rond en keek wat ik kon gaan doen. mijn oog viel op mijn mooie gitaar. na ongeveer 3 uurtjes gespeeld te hebben waar een besteel mooi nummer uitkwam besloot ik naar bed te gaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen