Foto bij Ninja Academie 14 - Nagato sensei

Hij was volgens mij wel oké, en vraag me af wat er mis is.Snapte de zin van Sensei niet..misschien vragen?

Nagato
(Yeshyesh Hij leeft bij mij =DDD XD..en tja eigenlijk heeft hij, blijkbaar, rood haar x'D)

Junya pov.:

Nadat Sensei ik hebben gepraat in zijn lokaal waar ik blijkbaar dadelijk les heb loop ik het lokaal uit om nog snel wat van de pauze mee te krijgen. De sensei, Nagato zoals hij zich voorstelde, was de man die bij mij aan huis was geweest. Ik glimlach en ben blij ik hem, tja, toch wel aan mijn kant heb of niet dan? Ik loop de aula in en wordt meteen over vallen door Naruto die op me afstormt. 'Junya! De pauze is al bijna voorbij, waar was je?' Stuitert hij. Ik lach om hoe hij doet en loop langs zijn zeide naar de tafel waar een paar andere klasgenoten zitten onder andere ook Tenten. Ik glimlach naar haar en leg uit dat ik werd op gehouden door oudere jaars. Tenten knikt en zegt dat dat altijd gebeurt met nieuwelingen en eerste en of tweede jaars. In mijn broekzak voel ik mijn aansteker prikken en kijk naar buiten. Het was droog. 'Wie gaat er even mee naar buiten?' Vraag ik terwijl ik zoek naar mijn Black Devils. Meteen stemt Naruto in en sleurt me mee naar buiten. Ik lach en zwaai naar de andere en zeg dat ik ze zo wel weer zie. Buiten laat Naruto me los op het grote grasveld. Ik lach nog eventjes terwijl ik een sigaret in mijn mond stop en naar de aansteker zoek. 'Oi! Junya, dat is slecht voor je! Roept Naruto als hij merkt dat ik een sigaret in mijn mond heb. Ik grinnik, steek deze aan en neem een trek. De rook laat ik nooit door mijn longen gaan, mocht ook niet, van mijn ouders dan. Als ze zouden merken dat ik dat deed was dit ook over, en dan had ik niks meer. 'En als de leraren je zien hang je!' Verbaasd kijk ik Naruto aan, je mocht toch roken op scholen? Dat is wat ik heb gehoord en gelezen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen