Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Tawariell

    Bloody hell... dit en slecht? BULLSHIT! Tot nu toe vind ik dit toch wel één van de mooiste verhalen die ik nu volg. De andere zijn wel leuk, maar hebben niet echt zo'n mooie boodschap als jouw verhaal. Alsjeblieft, ga super snel verder! D:

    1 decennium geleden
  • singaxx

    ZEG NOOIT MEER DAT HET EEN SLECHT STUKJE IS!!!! You're an amezing writer. En als je zegt dat je hoofstuk stom is, is dat erg dom, vooral tegen iemand die enorm verslaaft is.... OMG mijn moeder vraagt nu waarom ik traan ogen heb, keek ik in de spiegel, bleek ik ECHT traanogen te hebben. Alleen door dit hoofstukje xD snel verder, I love it.

    1 decennium geleden
  • Quilan

    You're stuff is my drugg (:

    met andere woorden, jou fucking amazayne geweldige super goede zwaar verslavende verhaal is geweldig! ok, lees je dat? ik ben echt helemaal weg van je fantastische verhaal!
    ik ga echt huilen als jij nog een keer zo durft te zeggen hij is niet top ;O want dat is ie wel
    het is zo cute hoe lily eigenlijk langzaam aan verliefd word op Niall of eigenlijk al is ;P wedde dat Niall eigenlijk heel stiekem ook geweldig verliefd is op haar ;P

    snel verder jij!
    xoxo

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Jij ook al ziek? ): me 2 ):
    Je moet niet zo onzeker zijn!
    Dit is echt een goed stukje! Ik had zelf bijna de tranen in mijn ogen!
    Love it!!
    Snel verder!!
    X.

    1 decennium geleden
  • Istina

    Why the fuck ben jij hier onzeker over? Je durft ten eerste te zeggen dat het niet top is [echt wel] en op msn zeg je heel verlegen: hope you like it.
    HOE kun je in godsnaam van mij denken dat ik het niet leuk zou vinden? Serieus, ik vind alles echt supergeweldig dat je schrijft en mijn dag kan simpelweg niet meer stuk nu ik dit gelezen heb. Niet zo onzeker, liefje.
    en ehmm.. Ik vind het zo schattig hoe Lily verliefd is op Niall. MAar als ik dan denk aan het vorige hoofdstuk word ik best kwaad, omdat ik dan weer Niall's gedachten in mijn hoofd hoor. Goed, snel verder. Nu ga ik je weer spammen op msn. denk ik.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen