Foto bij Seventeen

*Zoey Miller

We waren absoluut niet met veel in de club. 18. Ik, Ariana, de jongens, Sven en zijn vrienden, de dj en een jongen achter de bar.
Tot mijn ergernis was een van de vrienden van Sven "Mell", de blonde serveerster van in het begin van de week.
Zodra ze ons had gespot was ze erbij komen staan en had ze met al Harry's grapjes overdreven hard gelachen. 'Ik ben Mel, trouwens.' had ze uiteindelijk gezegd met een poeslieve stem.
'Harry.' Harry schudde haar hand en grijnsde naar haar.
'We hebben elkaar al ontmoet, ik heb je mijn nummer gegeven. Waarom heb je me nog niet gebeld. Had je het druk misschien?' Ze kantelde haar hoofd een beetje en begon te spelen met haar lange platinablonde haar.
'Oh, ja, ik heb nog geen tijd gehad om eerlijk te zijn. Elke keer als ik je wilde bellen was mijn batterij plat of kwam er even iets tussen en zo heb ik het maar uitgesteld.' Ik grinnikte. Dat verzon hij. Hij had de hele week zijn gsm nog niet aangeraakt omdat hij haar vergeten was. Het was leuk geweest dat hij aandacht van haar had gekregen maar dat was het dan ook. Mell keek me even afkeurend aan terwijl ik grinnikte.
'En wie ben jij?' Vroeg ze.
'Zoey Miller. We hebben elkaar al ontmoet. Ik was het meisje tegenover Harry in het café, maar misschien zaten zijn krullen in de weg en kon je me daarom niet zien.' grinnikte ik.
Mell keek me koeltjes aan en lachte niet.
'Ja, dat zal het wel zijn.' Ze draaide zich opnieuw om naar Harry.
Een beetje gekwetst keek ik naar de twee. Ze negeerden me verder compleet en flirtten vrolijk verder.
Ik draaide me om en liep weg. Wat haatte ik het om het vijfde wiel te zijn.
'Heeft Mell je vriendje van je gepikt?' vroeg Sven licht geamuseerd.
'Nee, heeft Ariana jouw vriendje gepikt?' vroeg ik met een blik op Ariana, die een opdringerige jongen met puisten probeerde te negeren.
'Je had je gezicht eens moeten zien toen ze je begonnen te negeren...' Sven grijnsde een beetje kwaadaardig.
Ik draaide me om en liet daarmee merken dat het gesprek voorbij was maar hij liet zich niet zomaar afschepen.
'Oftewel kun je het niet hebben dat je niet het middelpunt van de aandacht bent of je bent jaloers op Mell omdat die krullenbol haar ziet staan en jou niet.'
Ik zette grote ogen op. Die kerel had wel lef zeg!
'Hij ziet mij wel staan!' floepte ik er harder dan gepland uit.
Iedereen keek me verbaasd aan maar begon een paar seconden later weer verder te doen met waarmee hij of zij bezig was.
Sven keek me tevreden aan omdat ik uit mijn slof was geschoten.
'Ik bedoel: gewoon als een vriendin, dat is het. Ik heb een fantastische vriend en Harry zal daar absoluut niets aan veranderen. Ik bedoel, niet dat hij dat zou kunnen! Ik ben dol op Trevor!' stotterde ik. 'Waarom vertel ik jou dit?' vroeg ik opeens. Boos beende ik weg naar de bar waar ik naast Louis ging zitten. 'Een Mojito, please' zei ik zachtjes tegen de barman.

Reageer (3)

  • ColdCoffee

    Snel verder! Xxx

    1 decennium geleden
  • xNakedCarrot

    ik ben benieuwd als Trevor komt, haha.
    Nice story! (flower)

    1 decennium geleden
  • Geraldine

    Nog een dit verhaal is echt leuuuuuuuuuuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen