Foto bij Chapter four.- Liam

Thankyou nieuwe abo's. Veel mensen vinden vijf abo's weinig. Maar ik ga niet stoppen hoowr. Ik weet hoe ik het zou vinden.
ThankyouMissCurly'Cause without you my story won't be online. Lees allemaal haar verhalen want ze zijn zoo masterlijk. xxx(H)

De betraande ogen keken diep in de mijne en ik vroeg me af waar ze aan dacht maar zei niks. Het meisje stond plots op en veegde haar tranen weg. ‘Ik moet me gewoon niet zo aanstellen.’ Zei ze. ‘Je stelt je niet aan, en je kan me altijd alles vertellen.’ Zei ik. Haar ogen kwamen terug bij de mijne. Ik weet niet hoe het kwam, maar mijn lippen vonden de hare en vulden elkaar perfect op. Alsof ze voor elkaar gemaakt waren. Mijn armen vielen langs haar rug en hielden haar nog steviger vast. Mijn mond opende zich en de hare volgde mijn voorbeeld. Dit moment was perfect. Al wist ik niets van haar, ik wilde haar meer dan wat dan ook. ‘Zullen we terug gaan naar mijn hotel? Ik zal je beschermen, maak je geen zorgen. ‘ zei ik tegen haar. Ik wist niet precies wat haar vader haar had aangedaan, maar het was erg. Dat maakte ik op uit de manier waarop ze het vertelde. Ze pakt mijn hand en we liepen verder. ‘K-kan je me dragen.’ Stotterde ze en ze zakte in elkaar. Ik luisterde en hoorde haar hart langzaam kloppen. Langzamer dan zou moeten. Ik dacht na en begon te stressen. Mond-op-mond natuurlijk! Dat ik daar niet aan had gedacht. Ik kneep haar neus dicht en zette mijn lippen tegen de hare. Ik voelde een glimlach om haar mond, en merkte dat er niks aan de hand was. Ik zat nogsteeds op m’n hurken en hielp haar omhoog, zonder dat onze lippen afscheid van elkaar namen tilde ik haar in mijn armen. Ik haalde voorzichtig mijn lippen van de hare en liep met haar naar het hotel. Door de zelfde schuifdeuren als net, maar dan voorzichtiger. Toen ik zag dat de lobby leeg was rende ik een lift in. Langzaam ging de lift naar boven. Het enige geluid dat er was was een duf, oud liftmuziekje. Ik stapte uit de lift, en liep regelrecht op onze kamerdeur af. Zonder te hoeven kloppen ging de deur open. ‘Hey Li!’ riep Niall uit. ‘… en ehm… wie is dit?’ vroeg hij toen hij het meisje zag.

Reageer (3)

  • xNatjuuHxxx

    Verder, ben vandaag heel erg emotioneel, dus zit nu met tranen met mijn ogen. Bijna de hele dag al, maar dit is echt mooi hoor!(flower)

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    awwwhh Liam is lief <3 En ze zijn schattig samen!
    Snel verder <3

    En dankje voor "ThankyouMissCurly'Cause without you my story won't be online. Lees allemaal haar verhalen want ze zijn zoo masterlijk. xxx" zo lief <3 En je story is geweldig!

    1 decennium geleden
  • BrighidMalik

    meeeer!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen