Foto bij Do you Like to Fall? <5>

I come in your room.

Hij opent de deur langzaam en de warmte omklemt mijn lichaam. Ik laat de kou achter me en Tim sluit de deur. 'Nou, welkom in mijn huis.' Glimlacht hij. Ik kijk om me heen en zie een grote hal met vier deuren. 'Mooi huis.' 'Dankje, maar dit is nog maar de hal. Hahaha, hang je jas maar op aan de kapstok. Dan geef ik je een rondleiding.' Ik knik en hang me jas op aan de kapstok. Ik doe me schoenen uit en loop met me sokken over het zachte rode tapijt heen. We lopen een grote woonkamer in waar een blonde vrouw op de bank zit. 'Hallo mam, Dit is Celine.' De vrouw staat op en kijkt me vrolijk aan. Ze steekt haar hand uit. Ik pak hem aan. 'Hallo, Celine van der Field' 'Simone Kaulitz.' Ik glimlach. 'Leuk je eens te zien, Bill heeft het steeds over je.' 'Bill? Wie is Bill?' Tim schrikt en loopt meteen de kamer uit. Simone kijkt me raar aan. 'Dat is me zoon die net naast je stond.' 'Maar.. Hij heet Tim.' 'Nee, ik weet zeker dat hij Bill heet. Mijn andere zoon het Tom. Ik denk dat je daarmee in de war bent.' Ik schudt me hoofd. 'Ik weet zeker dat hij Tim heet. Ik ben zo terug.' Simone knikt goedkeurend en ik draai me om. Ik loop de deur uit en hoor van een kamer keiharde muziek komen. 'Tim?' Roep ik zachtjes naar boven. Geen antwoord. Later wat harder. Nog geen antwoord. Ik loop naar boven toe en klop op een willekeurige deur. De deur word open gedaan door een jongen gekleed in wijde kleren en dreads. 'Hoi Chik, kan ik wat voor je doen?' Ik knik. 'Nou, vertel.' Hij kijkt van me hoofd naar beneden. Ik voel me beetje ongemakelijk bij hem. 'Nou?' Dringt hij aan. 'Nou, weetje mischien waar Ti..Ehm.. Bill is?' Hij knikt. 'Deur hiernaast.' 'Dankje.' Hij knikt. Ik draai me om en voel een klap op me kont. 'Eey!' Roep ik. Ik hoor gelach en hoor later een deur die in het slot valt. Ik loop door naar de volgende deur en klop erop. Geen antwoord. Dan maar naar binnen. Of durf ik niet?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen