Foto bij O42.

D: baggur.


POV Harry
Over gillende fans, camera’s mobieltjes, flitsen. Hoe kwamen ze opeens met zoveel, en precies hier om de hoek?
We waren wel vaker overvallen door fans, maar dit waren er echt heel veel, en ook zo onverwachts.
Het zou me niets verbazen als Bella, Rosie en Claire al die fans hadden opgeroepen. Ze zaten immers ookal mysterieus te fluisteren in Nando’s. ‘Niall! Harry!’ word er geroepen. ‘Where are Liam, Zayn and Louis?’
‘Who are those girls?’
Céline is achter me gaan staan en Elvira heeft haar handen voor haar hoofd. Niall staat naast me. Ik voel mijn telefoon trillen in m’n broekzak. Nieuw bericht van Louis.

New Message from: Louis
We are at Milkshake City. Wanna come over?

Louis moest eens weten dat we hier staan, ik kon hem nu even niet terug sms-en. ‘We have to say something’ zegt Niall tegen me.
Het zijn zoveel fans te gelijk dat ze niet eens de moeite nemen om ons aan te raken ofzo, ze weten toch al dat dat kansloos is.
Ik knik even naar Niall en begin te praten. ‘Okay, be quiet everybody!’ roep ik. Iedereen begint in eerste instantie alleen maar harder te gillen, maar daarna worden ze stil.
‘Okay. We have no idea how everybody knows we are here.. But it’s okay to take pictures with you’ .
Het is moeilijk om mezelf verstaanbaar te maken, maar ze lijken het te begrijpen.
‘Can you please make two seperate rows?’ vraagt Niall.
De meisjes beginnen allemaal door elkaar te lopen en niet veel later staan er twee slordige rijen. Een rij voor Niall en eentje voor mij. ‘If you took a picture with Niall, you can come over to this row.’ zeg ik en de rijen beginnen te lopen. Elvira en Céline stellen zich op als fotograven.
‘Hello’ zeg ik tegen het zoveelste meisje uit de rij. Ze heeft zwart haar en donkere makeup, en daarbij draagt ze ook nog eens donkere kleding. ‘Hay Harry’ zegt ze. Haar stem klinkt net zo duister als hoe ze eruit ziet.
‘Do you have a camera?’ vraagt Céline vrolijk. Het meisje draait haar hoofd met een ruk om naar Céline. ‘And who the hell are you?’ vraagt ze. Ik zie dat Céline schrikt. ‘Hey, can you please be nice to her? She only asked you for a camera.’zeg ik.
Ze bijt onverschillig op haar kauwgom. ‘Here, you can take a photo with my phone’ zegt ze en geeft Céline de telefoon. Het meisje komt naast me staan en ik lach voor de foto. Céline geeft de telefoon weer terug. ‘You haven’t answered my question yet’ zegt het meisje tegen Céline.
‘I’m Céline’ geeft Céline antwoord. Ik ben dit meisje zat. ‘There are a lot of fans behind you, sorry’ zeg ik terwijl ik haar zachtjes opzij duw. Verontwaardigd blijft ze staan, maar ik ga gewoon met de volgende fan op de foto. Na een tijdje zijn alle fans met mij en Niall op de foto geweest, maar het meisje staat nog steeds bij ons in de buurt.
‘Hey, is there something wrong?’ vraagt Niall aan haar. Ze slaat haar ogen neer. ‘Someone told me you and Harry have got girlfriends. Is this true?’ vraagt ze voorzichtig. Oppens lijkt ze niet meer zo duister. Ze is nu eerder erg kwetsbaar opgesteld. ‘Who told you this?’ vraag ik. ‘Three girls from my school, Bella, Rosie and Claire’ zegt ze.
‘What?’ vraag ik ongelovig. Ze knikt. ‘They also told everybody that you were at Nando’s. And they told me you and Harry were’nt single anymore’ zegt ze tegen Niall.
Niall zucht, en kijkt mij aan. ‘Okay, what’s your name?’ vraag ik. ‘Kylie’ antwoord ze.
‘Well, Kylie. I’m going to make a long story short. But Niall and me met this girls at our show in Holland. They are fans, and had the chance to meet us on stage. When Niall sang to Elvira, that’s the girl who’s standing next to him, she fainted. We’ve spent two days in the hospital. That’s when I fell in love with this girl next to me, called Céline. And Niall felt in love with Elvira’. Verbaast staart Kylie ons aan. Ik veeg een krul die voor m’n gezicht hangt even weg. Kylie blijft van Elvira naar Céline kijken. Opeens roept ze heel vrolijk: 'But that’s amazing! You look so cute together. And I’m so sorry about my friends. They are horrible people sometimes’
Van haar zwarte, duistere imago is nu helemaal niks over. Gelukkig heeft ze wel al een heel andere instelling dan Bella, Rosie en Claire. ‘I’m gonna leave you alone guys. Have fun with them!’ Kylie draait zich om, en rent de straat uit.
‘This was the weirdest fan ever’ zucht Niall. ‘And her friends are even more weird. Seriously’
Ik bevestig Niall met een knik en ik pak mijn mobiel weer uit mijn zak. Drie gemiste oproepen van Zayn. Ik bel hem meteen terug. ‘Harry! Why didn’t you answer your phone? I called you three times!’ roept hij door de telefoon.
‘I’m sorry but-‘ Zayn onderbreekt me al. ‘We are in the car, do we need to pick you up somewhere?’ vraagt hij. Ik vertel hem dat we bij Nando’s om de hoek staan en niet veel later komt Louis’ auto de straat in gereden.

-

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen