Foto bij Do you Like to Fall? <1>

Love is just like a Rainbow, =3

Ik zit in de klas verdiept in mijn Engels boek. Ik zoek het stukje tekst op en zet de antwoorden op papier. Ik kijk verlegen naar rechts. Daar zit hij, Tim. Tim is de jongen waar ik al twee jaar verliefd op ben. Alleen, hij weet niet wie ik ben. Misschien wel dat ik bij hem in de klas zit. Ohh, Hij kijkt! Ik draai me hoofd snel weg en word rood. Oké Celine, rustig. Ik ga veder en na tien minuten ben ik klaar. Ik kijk op de klok. 'Nog vijf minuten.' Fluister ik tegen mezelf. Ik kijk om me heen en me blik valt weer op Tim. Hij is zo leuk. Zijn zwarte haar dat alle kanten opstaat. Die piercing in zijn wenkbrauw. Zijn kleren en zijn persoonlijkheid. Het is gewoon de ware voor me. Ik word uit me gedachten getrokken door gezwaai voor me ogen. Me blik word schreper, en ik zie dat Tim voor me staat. 'Waarom zat je naar me te kijken?' Ik word rood. 'Nou..Ehm.' Tim lacht. 'Kom maar mee, zin in koffie?' Wat? Vraagt hij me nu mee? Hij steekt zijn hand uit in de hoop dat ik hem pak. Ik pak me spullen in en loop Hand in hand de klas uit. Wat een heerlijk gevoel is dit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen