Part 4
Toen we het eten op hadden, gingen we snel de tafel afruimen. “I’m going to shower, shall we watch Love Actually after that?” vroeg Harry. “Yeah, that’s okay.” Ik pakte mijn ipod en ging op de bank zitten. Ik luisterde naar somebody’s me van Enrique Iglesias, een van mijn favoriete liedjes. Ik was zo geconcentreerd naar de muziek aan het luisteren dat ik niet hoorde dat Harry binnenkwam. Hij kwam naast me zitten en begroette me blij. Ik schrok van hem en keek verschrikt rond. “Did I scare you?” “Yeah, a bit!” “I’m not that scary, am I?” zegt Harry dan met een knipoog. “Wow, hij is echt knap.” denk ik bij mezelf. “No, not really.” Ik leg mijn ipod weg en zeg “Shall we watch Love Actually then?” “Of course!” Harry zette de film aan en kwam toen naast mij zitten. We praatten wat en keken naar de film. Het was heel gezellig. Ik zag Harry naar me kijken, dus ik keek terug en glimlachte. Hij glimlachte terug met zijn schattige glimlach. Ik zag nu wel in waarom iedereen Harry zo leuk vond. De film was afgelopen en Harry vroeg me of ik nog een film wou kijken.
Reageer (3)
snel veder super leuk xxx
1 decennium geledenga je snel verder??
1 decennium geledenxx
snel verder!x
1 decennium geleden