Foto bij ~24~

Dit is het laatste hoofdstuk. Echt heel erg bedankt voor het lezen en voor de reacties. Ik ga woensdag aan een nieuw verhaal beginnen over Harry [url] http://www.quizlet.nl/stories/74250/summer-nights--harry-styles/ [/url]en ik zou het erg leuk vinden als je die ook zou gaan lezen. Lots of Love xxx

Ik werd langzaam wakker, mijn ogen had ik nog dicht maar ik voelde dat iemand naar me keek. Toen ik me opende herkende ik niet waar ik was. Opeens voelde ik een arm om mijn middel heen geslagen worden. Ik keek om en zag Zayn. “Goodmorning beautiful.” Zei hij toen ik in zijn ogen keek. Hij trok me nog dichter naar hem toe. “Goodmorning to you too.”zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Gister avond was zo perfect geweest. Zayn was gewoon perfect, anders kon je niet zoiets perfects regelen. Onze zoen in the London Eye had net zolang geduurd totdat we weer beneden waren gekomen. De avond was zo perfect dat ik hem niet wilde laten eindigen. Toen ik dat tegen Zayn zei had hij gezegd dat ik wel met hem mee naar huis kon, en dat liet ik hem geen tweede keer zeggen. Ik was nog maagd en ik had altijd gedacht te wachten totdat ik al een tijdje met iemand samen was, maar afgelopen avond was zo speciaal dat ik het gewoon op die avond wilde doen, en dat deed ik dan ook maar. Het was perfect geweest Zayn was zo lief geweest voor me. “What are you thinking about?”werd ik opeens uit mijn gedachten gehaald door Zayn. “About last night.” “Do you regret it?” vroeg hij met een bezorgd gezicht. “No, not at all. It was perfect. Everything was perfect.” zei ik waarna ik hem een kus op zijn mondhoek gaf. “I’m glad you thought it was perfect.” Zei hij nu vrolijk. “You’ll stay here and I’ll make it even more perfect by making you a breakfast.” zei hij daarna. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en liep de slaapkamer uit.

Ik pakte mijn mobiel en zag dat Kate gesmst had. How was your date with Zayn? I guess very nice since you’re still not home. Have fun sweetie. Xx Kate stond er. Ik drukte op answer en begon te typen Kateeee! It was so amazing, everything was perfect. I’ll tell you all about it when I get back home. Xx Colette . Net toen ik op verzenden kwam Zayn met een dienblad binnenlopen. Hij had echt heel veel klaar gemaakt, broodjes, fruit, thee een vruchtensapje en twee muffins. Hij zette het dienblad op het bed neer en kwam weer naast me zitten. “Do you know that you’re amazing?”vroeg ik aan hem terwijl ik tegen hem aan ging zitten en hij zijn arm om me heen legde. “No I didn’t know.” “Well than you know now.”zei ik en gaf hem een kus op zijn mooie lippen.

“Colette?”vroeg Zayn toen we klaar waren met ontbijten. “Yes?” “I wanna tell you something.” O god dat klinkt niet zo goed, dacht ik bij mezelf. “Okay.”zei ik dan ook maar onzeker. “What I’m gonna tell is the truth.””Okay.”was weer alles wat ik uit kon brengen. “I just want to tell you that you’re the most beautiful girl I’ve ever met. You’re the sweetest person I know, and since the moment I’ve met you in Amsterdam the only thing on my mind has been you. I fell in love with you, and all I want is to be with you and have you with me with everything I do and everywhere I go. Colette, do you wanna be my girlfriend?” Dit was echt het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd had. “I’d love to.” Zei ik en gaf hem een kus, die langzaam een zoen werd. “Zayn.” Zei ik nadat ik ons gezoen had onderbroken. “Yes .” “I felt the same since the moment I’ve met you. You were so nice to me when I needed it and I wouldn’t know where I would be now if you weren’t there for me back then. So I just want to thank you for being there when I needed you.” Zei ik. “I’ll always be there for you.”zei hij waarna hij me weer begon te zoenen.

My life used to be perfect. My life is a lot different from what it used to be, bad thing happened to me, but now my life is even more perfect than it used to be.


~The End~

Reageer (6)

  • AshleyMalik

    heel mooi verhaal!
    jammer dat het een kortverhaal is ): ik had graag meer gelezen over hun!
    maar great job, je schrijft echt prachtig! xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Mooi verhaal.

    1 decennium geleden
  • EffieTrinket

    Dit is de eerste 1D story die ik lees en geloof me hij was geweldig (H)
    Echt super goed gedaan ;-)
    Moest het gewoon ff laten weten dat het een top story is.
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Karina1D

    Jammer dat het is afgelopen :( Maar ja :) Mooi eind :D

    1 decennium geleden
  • liesjee16

    Aahhhw, en ze leefden nog lang en gelukkig!
    Het is echt een super mooi verhaal, jammer dat het afgelopen is!
    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen