003 Katherin Joy Cavelli
Ik heb net tegen de leukste jongen van de wereld gelogen...Maar ja hij zou toch wegrennen als ik hem vertelde dat ik.. Kanker had. Ik voel een huilbui opkomen, Snel knipper ik het weg niet huilen sterk blijven. Ik denk terug aan Zayn. Zijn lach doet me smelten hij ziet er zo lief uit als hij bloost. En zijn perzik kleurige huid En zijn lippen twee zachte rode lippen die ik zoo graag wil kussen. Ik bloos bij de gedachten al. Dan bots ik weer tegen iets aan. Shit het is Roy. 'Heey Roy''Ooo hee Kate wat doe jij hier?''O gewoon hangen'Ik slik. 'Je gaat hangen in het ziekenhuis?' Shit het was ook een slappe smoes ik moet snel weg voordat hij door gaat vragen..'Uhh Roy ik moet gaan doei!!'zeg ik snel en ren weg zonder hem uit te laten praten.Ik ren naar huis.'MAMM IK BE THUIS!!'Gil ik. 'Heei lieverd..' klonk het zwak uit de woonkamer. Ik loop naar de woonkamer en dan tref ik al mijn vrienden. 'W..wat doen jullie hier?''we zijn hier om je te steunen'zei Annelies . btw ze is mijn bff.'M..Mam heb je het ze verteld!''Sorry lieverd ik wilde het niet zeggen'. ik krijg tranen in mijn ogen als ik haar zo zie. Ze heeft het harder dan ik. 'Mam het geeft niet...''humm hoe willen jullie me steunen dan ik ga toch over 6 maanden dood..'zeg ik koel. dan barst letterlijk iedereen in huilen uit zelfs de jongens.'uuhh..' zeg ik ongemakkelijk.
Lotus loopt naar me toe en geeft me een knuffel. En daarna volgt iedereen haar voorbeeld en knuffelen ze me haast plat. Dan zegt Erik'We gaan de beste 6 maanden van je leven beleven dat beloof ik!''JAAAHH!!'Gilt iedereen. Er loopt een traan over mijn wangen. Ik heb de beste vrienden ooit...
Ik weeet ik weet ik heb egt heel lang niet meer geschreven... maar hoe vonden jullie dit hoofdstuk? Slecht??? Tell me
Er zijn nog geen reacties.