Tom

Met een zucht draai ik me nog een keer om in mijn bed. Het is pas 10 uur in de morgen en ik ben nu al klaarwakker. Wat ik ook probeer, het lukt me niet om terug in slaap te komen. Mijn gedachten zijn bij het meisje van gister van het café en mijn autosleutels. Ik vraag me af waar ze zijn, ze zouden toch niet gewoon zomaar verdwenen kunnen zijn?
Ik sla de dekens van me af. Het heeft niet veel zin om te blijven liggen. Een korte douche zal me wel goed doen. Misschien dat ik daarna nog even langs het café kan gaan. Wie weet zijn mijn sleutels ook weer gevonden.

Ik schrijf een briefje voor de jongens dat ik terug naar het café ben om mijn sleutels te zoeken. De taxi staat al op me te wachten. Mocht ik ze vinden, is het niet handig als ik met de auto van Bill ga, want dan moet ik twee auto`s meenemen.

Bij het café ziet alles er nog donker uit. Twijfelend loop ik er naartoe. Wie weet is er al wel iemand. Ik klop op het raam. Binnen blijft het bewegingsloos. Misschien is er achter wel iemand en heeft die persoon me niet gehoord. Ik hoop echt dat ze zijn gevonden of dat we ze misschien nu wel vinden.
'Hallo?' Ik klop op de deur. Een man doet open en kijkt me nors aan. 'Wat?' snauwt hij. 'Euh, zijn mijn autosleutels misschien gevonden?' De man kijkt me onderzoekend aan. 'Gisteren ben ik ze vergeten en toen ik terug kwam was het café al dicht.' Ik denk dat het verstandig is als ik niet zeg dat ik nog met dat meisje heb gezocht. 'Niks gezien,' antwoord de man me en gooit de deur weer voor mijn neus dicht.

Reageer (3)

  • jerasu

    o_o bitch boy!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    :O

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen