Foto bij 6,het verhaal

we(de oppasser en ik)liepen naar een gebouwtje,waar een andere,vrouwelijke,oppasser de deur voor me openhield.waarschijnlijk had de gene die erbij stond haar opgebeld,omdat ik waarscijlijk zóóóóó bijzonder was dat iedereen het moest weten...
maargoed ik ging dus naar binnen,en liep zo een kamer in,de wanden waaren lichtblauw en er lag donkergroene vloer bedekking.op een of andere manier voelde ik me snel thuis.de opassers liepen ook naar binnen en de man 'vroed
"die wolf?ik denk dat je fire bedoeld?"
"nee ik bedoel withe-hunter!"
"ok.ik denk dat je dat witte mannetje bedoeld?"
"oh,ja!sorry maar zijn naam is geen fire..."
"jaja WIJ kunnen niet zomaar aan ze vragen hoe ze heten,hoor!dat jij dat nou kan...ik gaf hem een naam die ik bij hem vond passen door wat hij meegemaakt heeft,en daarom zitten we ier toch,om zijn verhaal?"
"ja"
ik was echt TE snel afgeleid.de oppasser begon te vertellen:
"er woede een groote brand in het bos,een die heel veel schade heeft aangericht aan de natuur en de dieren die er leefden,een brandweerman heefd die arme wolf gevonden en hierheen gebracht,zodat wij hem konden verzorgen"
zij hij nou dieren die er leefDEN?in verleden tijd?was mijn roedel daar optijd weggetrokken?of waren ze verbrand met de rest van het woud?
ik besloot het te vragen:
"zijn er nog resten van andere roedels gevonden?"
"ja,er zijn andere roedels gevonden..2 om precies te zijn"
oh nee!
er leefden toen ik er woonde 3 roedels....
laat ze niet verbrand zijn!
laat ik ze vinden!

Reageer (2)

  • Deathberry

    OMG!
    je moet snel verder gaan!

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    ah oh!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen