Part 8.5 - Nando's it is.
Eva's POV.
"Dus jullie zijn nu samen? Als echt, samen, samen." Louis en Melissa, die dicht tegen elkaar aan op de bank zaten, knikten beide en keken elkaar met een verliefde blik aan. Liam juichte en Niall klapte vrolijk in zijn handen. "Mijn plannetje heeft geholpen!" Zei hij vrolijk, wat een vragende blik van Louis & Melissa opleverde. Zayn, die achter mij stond en zijn armen om mijn middel had geslagen, veranderde snel het onderwerp. "Nou, wie heeft er zin in eten? Ik heb honger."
"Je steelt mijn tekst!" Riep Niall die verontwaardigd omhoog sprong. Ik rolde met mijn ogen en draaide me in Zayn's armen naar hem om, en sloeg mijn armen om zijn nek. "We kunnen wel ergens gaan eten." Stelde ik aan mijn lieve vriendje voor. Zijn ogen twinkelden en hij glimlachte liefjes. "Dat is een goed idee." Fluisterde hij waarna hij me een kus gaf.
"En wij gaan natuurlijk mee." Zei Niall, die hongerig over zijn buik wreef. "En wat als Eva en ik met z'n tweeën willen?" Zayn plofte op de bank en trok me naast zich. Niall keek met een verontwaardigde blik naar zijn beste vriend. "You serious? Eerst steel je mijn tekst en nu wil je niet met mij op een date? Ik voel me gedumpt, mister Malik." Niall zette een pruillip op en Harry begon hard te lachen. "Serieus Niall? Laat die twee toch, als ze iets samen willen doen mag dat toch? We zijn laatst al met zijn allen gaan eten. En het is ten slotte de laatste avond dat Eva hier is. Morgen ochtend gaat ze terug naar Nederland, dan moet Zayn haar al missen voor een lange tijd." Ik glimlachte dankbaar naar Harry. Hij was in een korte tijd mijn beste vriend geworden en ik sprak hem dan ook vaak als ik het nodig had. Hij kon van mijn gezicht aflezen hoe ik me voelde en wist altijd op het goede moment iets te zeggen wat me opbeurde. Zayn sloeg een arm om me heen en drukte een kus op mijn wang. "Waar gaan we wat eten?" Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op, aangezien ik geen idee had wat je hier allemaal had. "Kies jij maar iets." Zei ik. Zayn keek even naar Niall en een geheimzinnig glimlachje ontstond op zijn gezicht. "Wel, toen ik hier vanmiddag rond liep in de stad zag ik dat ze hier een Nando's hebben, daar kunnen we naar toe." Niall's mond viel open en hij wou luid protesteren, maar hield zich nog net in door de blik die Harry op hem wierp. "Nando's is it." Zei ik vrolijk terwijl ik opstond om me klaar te gaan maken, voor de aller laatste etentje die ik (in de volgene maanden die komen gaan) met Zayn zou hebben.
Reageer (3)
Verder ?
1 decennium geledenAwwh...VErder!??
1 decennium geledenkei lief..
1 decennium geleden