Foto bij 12 // Quinn's First Boyfriend. - Emily Jareth

Hallo lieve mensen die zo lief zijn geweest mijn story maaaaanden lang te volgen zonder ook maar één update te krijgen lol! Vandaag is de dag dat ik weer ben begonnen met schrijven (ja, die rust waarover ik het had heb ik nu wel gehad inderdaad) en ik heb weer boordevol inspiratie opgedaan de afgelopen maanden (lol dat is niet waar, ik heb binnen een halfuurtje iets verzonnen met Amy, Brittana op Quizlet). Het is ondertussen alweer 2012, ik hoop dat iedereen een goeie (en veilige) jaarwisseling heeft gehad! (: Hier dan eindelijk mijn 12e hoofdstuk van PLVG, bedankt voor al jullie geduld en enjoy! Oja, op een gegeven moment zie je ergens 'foto*' staan, onderaan dit hoofdstuk staat hetzelfde sterretje maar dan met een link, klik erop en je ziet hoe de foto eruit ziet (; WARNING: LÁÁÁÁNG hoofdstuk!

Santana, Emily, Brittany en Hanna komen wat meer te weten over Quinn's verleden en ontmoeten één van haar eerste vriendjes.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Miyah

    Oh my god, wat moeten die jongens?
    Het is zo spannend, en ik ben echt blij dat je weer bent begonnen met schrijven. Ik heb dit verhaal zo gemist!

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Rivergron

    Me gusta!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen