12
Om 19:35 moest ik overnieuw beginnen.
Ik lig zo lekker. Langzaam doe ik mijn ogen open, en ga rechtop in bed zitten. Ik wrijf even verlekkerd over mijn hoofd. Ik heb gedroomd over Niall. He, wat hangt er aan de muur?..
Mijn gitaar hang aan de muur, zonder standaard. Ik loop er op af. Hij zit met een andere standaard op de muur vastgeschroefd. Ik probeer even of de gitaar zelf los zit, maar dat zit hij gelukkig wel. Gapend kijk ik naar mijn koffers. Die, behalve mijn eastpack, allemaal dicht zijn. Ik doe de mooie kast open, hij is gevuld door mijn kleren. Even vraag ik mezelf af of dit gewoon de logeerkamer is, ik denk het niet. Ze hebben gewoon een enorm appartement. Dit hoort niet meer bij het hotel, wat ik me nu pas realiseer. Haha. De kamer is ook best wel luxe. Er staat een cd-speler met speaker en een Iphone aansluiting enzo. Hij is wel een beetje saai. Behalve mijn gitaar, het bed, de cd speler en de kast zijn de muren helemaal leeg. Ik pak mijn huge Niall-poster uit mijn tas, die ik stiekem gekocht heb voordat ik naar Niall zou gaan.
Geeuwend doe ik een joggingbroek en een t-shirt aan, en loop naar beneden. Harry zit te eten.
'Good morning Harreh. Do you have any tape?'
'Yeah, I think we do.' lacht hij. Hij schuift een la in het aanrecht open. 'Here you go, why do you need it?'
'you will see.' zeg ik geheimzinnig. Ik ben zo blij dat ik hier ben. Het is geweldig. De jongens zijn grappig. Je moet wel van ze houden. Ik ben erg dankbaar. Misschien is het ook wel eens tijd om dat te zeggen.
'Harry, I want to thank you. I'm so glad that I can stay here. I makes yesterday better.' Ik doe erg me best op mijn Engels.'
Harry lacht. 'No thanks. We're glad to have some good company. You're a great guy Chris. I already know. And I am happy for Niall.'
Ik bloos. Ik geef Harry een boks. 'Thanks man.'
Ik loop weer naar boven, om de poster op te hangen. Ik ben nooit goed met plakband geweest, maar ik krijg de poster van Niall toch netjes boven mijn bed. Ik ben blij. Niall is zo lekker hier. Ik grinnik.
Ik pak mijn normale spijkerbroek, en een trui. Yesterday was Yesterday, Today is Today, Tomorrow will be Tomorrow.
Ik loop naar beneden, waar Harry nu door Louis is vergezeld. 'CHRISSAA' roept Louis.
'Good morning Louis.' zeg ik hem vrolijk. '
'Do you want something to eat ?'
'Yeah.' zeg ik. Waarna mijn buik rommelt.
Na het eten blijft Louis wel heel vrolijk. Ik vraag me af waarom. Niall, Zayn en Liam komen binnen. Ik twijfel niet, en geef Niall een kusje op zijn mond.
'Good morning.' zeg ik hardop. Niall lacht op een gelukkige manier.
Iedereen lacht van 'aww.'
De bel gaat. Louis schreeuwt van blijdschap en sprint naar de deur. 'who's that?' vraag ik.
'Eleanor' zegt Harry. 'Louis his girlfriend.' Ik kijk Niall vragend aan.
'Don't worrry babe.' zegt Niall. Bij het woord babe schiet mijn hart de lucht in. 'she is awesome.'
Ik wist niet dat Louis een vriendin had.
Louis komt met een arm over de schouder van een heel knap meisje de kamer binnen.
'Oh right. Chris, this is Eleanor. Eleanor, this is Chris.'
Het meisje lacht. 'let me introduce myself, Louis.' en ze wrijft over zijn hoofd.
'Louis told me about you. It's nice to meet you.' zegt ze. Ik lach. 'Nice to meet you to.'
Ik voel nu al dat ze geweldig is.
plaatje poster is die van hoofdstuk 3 !
Reageer (3)
Yeah, he looks kinda sexy there ^-^
1 decennium geledenWeer een geweldig hoofdstuk dit!
I want to be Eleanor ;$ Louis is zo schattig!
Maar Niall ook hoor
xx
omg, ik kom er net achter dat dit het laatste hoofdstuk is
1 decennium geledenheel heel heel snel verder<3
snel verderrrrr~! love this storyyyy!
1 decennium geleden