[195] Arrogance
Dus Vodka wou een arrogante Malfoy à la de boeken en films... Een toonbeeld dat hij nog wel degelijk een Malfoy was, niet zo soft.
Wel, ik wou dat ook even.
Want ondanks dat dit verhaal erover draait dat als Draco verliefd was geworden op een griffoendor zijn ware aard aan het licht zou komen(niet datgene wat hij moet zijn van zijn vader) zit het wel degelijk nog in zijn DNA om de asshole uit te hangen.
Ben ik daarin geslaagd met dit hoofdstuk?
Wel, ik wou dat ook even.
Want ondanks dat dit verhaal erover draait dat als Draco verliefd was geworden op een griffoendor zijn ware aard aan het licht zou komen(niet datgene wat hij moet zijn van zijn vader) zit het wel degelijk nog in zijn DNA om de asshole uit te hangen.
Ben ik daarin geslaagd met dit hoofdstuk?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
OH MY F*CKING GOD, ik heb je verhaal in 2 dagen (-mijn stageuren en slaaptijd) uitgelezen. en het is geweldigggggg. ik ben er verliefd op, en ik wil ermee trouwen (jammer dat ik al getrouwd ben met chocolade). ik hou van jou verhaal met heel mijn hart, en als jij haar, draco, lupos, serius, tops of de tweeling laat doodgaan dan vermoord ik je:@
1 decennium geledenik hou van draco,tops, fred, george en de marauders (behalve peter)
ik vind het jammer dat Jamesie en lillers al dood zijn ( maarja anders hadden we geen uitverkorene gehad.) ik vind het principe gwn geweldig: het.boeit.ons.niet.of.je.nou.een.weerwolf.bent.of.niet.dan.worden.wij.gewoon.faunaten.
ik typ btw ook hele wazige comments en hou van dat tikingnoise filmpje van de harry potter puppet pals.
maar jou verhaal is dus echt geweldig!! (K)