Two weeks for fun or not Tom Kaulitz 3.1
Gabriëlle pov
Ik luisterde naar Tom’s hijgende ademhaling toen hij in een onrustige slaap viel en ik herhaal in mijn hoofd de drie instructies die Maya me had gegeven, waarvan ik er één zogenaamd niet had gehoord.
Ik stap zachtjes naar de openslaande tuindeuren, schuif de grendel er vanaf en gooi ze open. Misschien waren twee instructies van de drie wel genoeg. Maar er was geen zuchtje wind vanavond en de avondlucht bracht geen enkele verkoeling.
Ik ga weer op het bed zitten. ik bijt op mijn lip en concentreerde me op het verkoelen van Tom’s bovenlichaam met een natte doek.
Na vijf kwellende lange minuten was het duidelijk dat de koorts niet van plan was te zakken. Het leek eerder erger te worden en het ijswater in de kom was al lauw geworden. Ik veeg mijn voorhoofd af, voor de zoveelste keer die nacht wenste ik die verstikkende kledij weg.
Waar bleef Maya? Ze had hier al kunnen zijn. maar ik realiseer me dat ik gewoon uitvluchten aan het zoeken ben.
Tom verschuift op het bed, zijn bewegingen stijf en ongemakkelijk.
Wat was mijn probleem? Ik hoef alleen maar Tom zijn joggingbroek uit te trekken. Ik stelde me aan als een dom schoolwicht, terwijl ik een volwassen, verstandige en seksueel zelfverzekerde vrouw was.
Mijn hemel, ik had echt wel eerder naakte mannen gezien.
Natuurlijk, Tom is een vreemde en zijn uiterlijk heeft me behoorlijk van slag gebracht. Maar ik kan de man toch moeilijk laten lijden omdat ik opeens last had van een onverklaarbare aanval van preutsheid. En trouwens, dit had helemaal niets met seks te maken, ik probeer alleen zijn koorts naar beneden te krijgen tot dat Maya er was. bovendien had hij vast ondergoed aan. Niets om me dus zorgen over te maken.
De ijdele hoop werd meteen de grond in geboord toen ik even onder zijn joggingbroek keek en de donkere plukjes haar zag. Het vochtige elastiek schoot terug toen ik het losliet.
Tom kreunde, in het licht parelde het zweet om zijn voorhoofd.
Reageer (5)
snel verder <3
1 decennium geledenSnel verder! <3
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geleden<3.
Sexy sexy :'3
1 decennium geledenI love it. <3
1 decennium geledenSnel verder!