Samantha POV:
Een hele tijd ben ik nog wakker. Ik zucht zachtjes en voel dan Justin zijn armen om me heen. 'Ik kan niet slapen.' Fluister ik en ik bijt op mijn lip. 'Probeer toch maar.' Fluistert Justin terug en na een tijdje ben ik toch in slaap gevallen. Waarschijnlijk omdat ik moe was van alles wat er die dat gebeurt was.

Ik word wakker van een mijn slaapkamerdeur die open gaat. Ik open langzaam mijn ogen en zie Justin omgekleed binnen komen. 'Hee, lekker geslapen?' Vraagt hij en ik knik langzaam. 'Redelijk.' Zeg ik zachtjes en ik zucht. Ik kom overeind zitten en bijt zacht op mijn lip. Ik wríjf even in mijn ogen om goed wakker te worden en ga dan mijn bed uit. 'Ik kom zo beneden.' Zeg ik nog wat slaperig en Justin knikt. Hij gaat alvast naar beneden toe en ik loop naar mijn kledingkast. Ik neem een setje kleding uit de kast en loop naar de badkamer. Ik kleed me snel om. Mijn haren doe ik in een losse knot en ik doe alleen een beetje mascara op, ook poets ik snel even mijn tanden. Dan loop ik langzaam naar beneden toe. Mijn zus zit met haar vriend op de bank. Ze ziet er heel moe uit en ligt tegen haar vriend aan. Ik loop door naar de keuken waar Justin aan de tafel zit. Tot mijn verbazing zit Pattie daar ook. Ze loopt naar me toe en slaat haar armen om me heen. Ze knuffelt me stevig en daardoor moet ik alweer huilen. 'Hee meisje toch.' Zegt ze en ze wríjft met haar hand over mijn rug. 'Het komt allemaal goed lieverd.' Zegt ze om me te troosten. 'Ze zijn dan wel uit het oog, maar nooit uit het hart Samantha. Vergeet dat niet. Vanaf boven kijken ze naar je.' Op de een of andere manier doen die worden me goed. Ik veeg mijn laatste tranen weg. Pattie heeft gelijk, ze kijken vanaf boven naar me en zullen me nooit vergeten. Ze laat me voorzichtig los en ik ga aan de keukentafel zitten tegenover Justin. Ik kijk opzij naar buiten en zucht zachtjes. Ik voel dat Justin naar me kijkt, ik kijk hem aan en glimlach zwakjes naar hem. Net toen Pattie iets te eten voor me had gemaakt, ging de bel. Justin doet open, een agent en nog een andere vrouw komen naar binnen toe. Ik zet mijn eten even op het aanrecht en loop met Justin de woonkamer in als Pattie ons wenkt. Ik ga naast mijn zus zitten en Justin gaast aan de andere kant naast me zitten. Pattie loopt naar boven toe, waarschijnlijk om de bedden op te maken of op te ruimen, ik weet het niet. De agent en de vrouw nemen ook plaats maar dan op de andere bank. 'Ik weet dat het al snel is, maar omdat jullie ouders zijn overleden moet er onderdak voor jullie geregeld worden.' Ik knik langzaam. De agent werpt een blik op mijn zus net zoals de vrouw. 'Jij bent al meerderjarig, dus ik denk dat jij al een oplossing hebt?' Mijn zus knikt meteen. 'Ik trek bij mijn vriend in.' De vrouw knikt en noteert iets in haar map die ze in haar handen heeft. 'En jij bent nog minderjarig.' De vrouw kijkt me aan en ik knik. Waar zal ik dan heen moeten?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen