Twee dagen verder!

Uitgeput en bezweet serveer ik een glas cola en een biertje aan tafel twee. 'Amynthas hierkomen' roept mijn baas en snel loop ik naar hem toe en hij kijkt me dodelijk aan. 'Je moet sneller werken of je krijgt voor vandaag geen loon' dreigd hij en snel knik ik. Sinds gisteren ben ik erachter gekomen dat mijn baas toch niet zo vriendelijk was als dat ik in het begin dacht. Hij commandeerd alleen maar en is altijd chagrijnig tegen me. Ik wil net beginnen met de afwas als er een groepje jongens het caffeetje binnen lopen en plaats nemen aan tafel twee. Snel pak ik mijn kladblok en een pen en loop naar de tafel toe. Het zijn vier jongens, althans van eentje weet ik het niet zeker. Hij of zij draagt namelijk make-up maar heeft wel de lichaamsbouw van een jongen. Hun ogen glijden meteen over mijn lichaam en rollend met mijn ogen klik ik mijn pen open. 'Wat mag het zijn?' vraag ik met een nep-glimlach. 'Voor mij een Cola' zegt de jongen met zwarte make-up en ik schrijf op wat hij besteld. De andere twee bestellen een biertje en de vierde bestelt een sinas. Volgensmij is dat echt een buitenbeentje maar dat weet ik niet zeker. Snel loop ik terug naar de toonbank en snel zorg ik voor alle drankjes en breng ze terug naar de tafel.

Klein stukje maar ik heb heel weinig inspiratie vandaag.

Reageer (3)

  • Malificent

    Die baas lijkt me een klootzak,
    maar alles om wat bij te verdienen, toch? c:

    1 decennium geleden
  • jerasu

    Verder!

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen