I miss you.
Als ik terugkom van de Starbucks krijg ik een preek van mijn ouders en ik heb er een week huisarrest bij. Boos eet ik mijn avondeten op en ik loop naar boven. Ik staar naar de foto van Niall en mij en zucht. Waarom is het zo moeilijk nu hij er niet is? Ik mis hoe hij voor me zingt, ik mis hoe hij me urenlang in zijn armen kan houden, ik mis hoe we samen JB-liedjes zongen...Er rolt een traan over mijn wang. U smile, I smile... Dat liedje zong hij zo vaak voor me. De tranen lopen over mijn wangen. De laatste tijd gaat echt alles verkeerd. Ik kan hier maar beter niet zijn, maar weer weglopen is geen optie. Ik start mijn laptop op en ga naar twitter. Ik heb 4 nieuwe mentions. Twee van Zayn, 1 van Harry en 1 van Liam. Die van zayn: @Eefjeeh hi Eef, niall's mobiel is gecrasht, maar ik moest even zeggen dat hij je mist. Iedereen trouwens.
@Eefjeeh Eef, waarom reageer je niet?
Ik stuur een mention terug. @zaynmalik sorry ik heb allang niet meer op twitter gezeten, ik mis jullie ook.
Dan open ik die van harry. @Eefjeeh Hi Eef, beter kom je heel snel weer naar de UK, Cher zou het ook leuk vinden.
Ik stuur iets terug. @Harry_Styles Hee Haz, ja ik kom als jullie door naar de finale zijn. Die van Liam: @Eefjeeh neem je Jenna mee als je naar de XF studio komt?@Real_Liam_Payne Natuurlijk. Trouwens k moet Niall even bellen maar ik hoorde dat zijn mobiel kapot is. Kan ik m even op jouw nummer bellen?
Binnn 2 minuten krijg ik een mention terug. @Eefjeeh natuurlijk, bel nu maar.
Ik pak mijn mobiel en bel Liam. Niall neemt op. 'Hi Eef.' 'Niall, dit is echt verschrikkelij! Je raadt het nooit.' 'Wat dan?' 'Roos komt een tijdje hier in huis wonen.' 'Dat gaan je ouders niet menen.' 'Wel dus.' 'Maar ik moet weer, ehm, gaan, dus bel me maar een andere keer.' En hij hangt op. Verbaasd staar ik naar mijn mobiel. Waarom hangt hij opeens op? Liam zei net nog dat ik hem gerust kon bellen. Ik leg mijn mobiel op mijn nachtkastje en ga slapen.
Reageer (1)
Ben benieuwd
1 decennium geledenSnel verder
Super<3