Emmarry en Nammely hoofstuk 3
Ik mis hem zo! Harry, mijn Harry! Wat zou hij nu aan het doen zijn? Zou hij ook aan mij denken? Hij is het enige waar ik aan kan denken. Gelukkig heb ik Emmely nog! Zij begrijpt wat ik bedoel. Ze mist Niall ook zo hard. Het is onbeschrijfelijk. Elke keer dat ik mijn ogen sluit zie ik weer die prachtige lach, blinkende ogen, krullend haar waar mijn handen zo graag doorheen gaan en natuurlijk zijn goddelijke lijf! Ik voel zijn lippen nog steeds op de mijne. Zo zacht, warm, teder, lief,... Alles heb ik er voor over om die momenten nog eens te beleven! Met mijn gsm in mijn handen denk ik na over de perfecte sms. *Hi, I miss you so much! When can I see you again? Emmely can't stop talking about Niall! WE WANT YOU BACK IN BELGIUM! How are you btw? I love you!* Meteen krijg ik een berichtje terug. *Hi babe, I miss you too and I can't wait to see you again! Niall can't wait o talk to Emmely. I've never seen him like this before! Haha! I'm fine, you? I love you too! <3* Hij is zo romantisch! Het lijkt nog allemaal zo onwerkelijk! Dé Harry Styles die voor míj kiest! Dé Harry Styles die verliefd wordt op míj! Ik kan het nog steeds niet geloven! Snel stuur ik een berichtje terug. Het kan me niet schelen hoeveel het kost! *That's so sweet! And haha Emmely will be so happy if I tell her about Niall! When are you free? I wanna hang out with you again!* Bliep, bliep! Alweer een berichtje *This weekend! I'm so happy! I can't wait!* Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????? Dat is binnen 3 dagen al! Ik moet Emmely bellen! Eerst nog even een berichtje terug sturen. *Is Niall coming with you?* *Yes!* Onmiddelijk toets ik het nummer van Emmely in. "Emmely, Emmely, Emmely!! Je gaat nooit geloven wat Harry me net zei!" Even neem ik tijd om adem te halen, ik doe mijn mond open om verder te vertellen, maar Emmely is me voor "Rustig Emma! Wat is er gebeurd?" "Ze komen! Ze komen! Dit weekend! Een heel weekend hebben we ze voor ons alleen!" Het dringt nu pas een beetje tot me door. "Wat vertel je nu? Ben je zeker dat je niet droomt? OMG!" Ik hoor aan haar stem dat Emmely zich net als ik zo fantastisch, opgewonden, zenuwachtig,... tegelijk voelt. "Kom je even naar mijn huis om alles verder te regelen?" Ik kan niet wachten tot Emmely de deurbel induwt. "Ik ben al onderweg" typisch Emmely. 20 minuten later hoor ik het geluid van de bel al door het huis galmen. Ze zal weer snel gefietst hebben, want normaal is het 30 minuten rijden! Zo snel als ik kan trek ik de deur open. Emmely komt binnen met een hele valies kleren. Misschien overdrijf ik een beetje maar veel kleiner is de zak die ze mee heeft niet! We rennen de trap op naar mijn kamer. Na lang nadenken besluiten we dat we er een eenvoudig weekendje van gaan maken. Vrijdagmiddag komen ze aan. We laten ze even bekomen en gaan dan 's avonds naar de cinema. Zaterdag gaan we gezellig eten en doen we een avondwandeling. Op zondag besluiten we om hen te laten beslissen. We maken een lijstje met wat nog allemaal moet gebeuren.
- Film kiezen
- Eten kopen
- Restaurant kiezen
- Wandelroute uitstippelen
- De perfecte outfits samenstellen
- Huis schoonmaken
- Een cadeau kopen
Er moet nog zoveel meer gebeuren dat we er maar onmiddellijk aan beginnen. Op kinepolis.be kijken we naar de beste films die op dit moment spelen en we maken een top 3. Zo kunnen de jongens ook nog meebeslissen. Eerst doen we de wandelroute, want het eten is toch wel een moeilijke keuze. De wandeling zal ongeveer een uurtje duren, maar daarna hebben we een rustig plekje uitgezocht om misschien nog een kus te krijgen... Ik hoop het! Over de outfit doen we toch wat langer. We moeten outfits uitzoeken voor 3 dagen! Voor vrijdag besluiten we de kledij aan te doen van de eerste keer dat we hen tegen kwamen op hun concert, in de hoop dat ze het zullen herkennen. Voor zaterdag kiezen we onze kleedjes van onze eerste 'double date'. De kledij van zondag gaan we uitkiezen als we weten wat we gaan doen. Het is tijd om aan het eten te beginnen. Uiteindelijk hebben we het geniale idee om Thais te bestellen. In sneltempo maken we het huis schoon, zodat we dit ook al van het lijstje kunnen schrappen. Dan blijf het cadeautje nog over. Hier hebben Emmely en ik veel zin in. Al babbelend fietsen we naar 't stad. Geen enkele winkel wordt niet gecheckt op mogelijke cadeautjes. Uiteindelijk gaan we voor chocolade. Ik weet het, het is niet meteen het perfecte cadeau, maar die komen nog! Ondertussen is het al laat geworden dus ik neem afscheid van Emmely "Dag! Slaap maar goed uit, want we moeten er op ons best uitzien!" "Ja, chef!" we lachen allebei nog even en rijden dan elk een andere weg uit. Thuis gekomen kruip ik snel in mijn bedje. Morgen wordt waarschijnlijk een vermoeiende dag, maar daarna is het zover! Mijn vriendje komt speciaal naar België om míj te zien! Met een glimlach op mijn gezicht val ik in slaap. Het is 12u35 als ik wakker wordt. Vrolijk stap ik mijn bed uit en het eerste wat ik doe is een berichtje naar Harry sturen. *Hi, babe! I can't wait to see you tomorow! I love you! x* *I love you too! See you soon! I'm so happy that I can say 'soon'! <3* *I've smiled when I saw 'soon' c; x* *I have to go! I'm gonna pack my bags! x* Morgen wordt fantastisch! Dit weekend ga ik nooit vergeten!
Reageer (1)
kan je snel verder gaan als je blieft ???*puppy-ogen*
1 decennium geleden