Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 63

sorry dat het zo lang duurde maar ik had het druk met school door mijn gip enz :S
reacties?

Je wou juist vertrekken maar je broer Jens hield je tegen. jij: Jens ik moet doorgaan, zie dat ik te laat kom. Jens: dacht jij nou echt dat ik je te voet zou laten gaan. jij: geen idee. Jens: kom gekkerd dan breng ik jou wel. jij: dankje! Je stapte in zijn auto net als Jens. Hij startte de auto op en binnen 5 minuutjes stonden jullie stil voor de deur van de jongens. Dit zou je eerste Kerst worden zonder je broer. Je had jou cadeau voor je broer s’ morgens al gegeven. Je had hem een trui en een nieuwe riem gegeven. Jij had jou cadeau ook al gehad van hem. Je had een nieuwe koptelefoon gekregen. Een rode. Je gaf je broer nog een knuffel en stapte toen uit. Je stapte naar de voordeur en wou juist aanbellen maar die werd al opengedaan door Tom. Je gaf Tom een knuffel en daarna een zoen. Jullie waaiden Jens nog uit en daarna gingen jullie naar binnen. Je lag tegen Tom aan in de zetel terwijl jullie aan het wachten waren op Bill. Tom: we moeten echt doorgaan. Bill! Bill: ja ik kom! Niet veel later hoorde je iemand met veel lawaai de trap afkomen en stond Bill in de deuropening. Bill: ik ben er. Je lachte eens en stond recht. Je deed je jas en schoenen terug aan en stapte in de auto van Tom. Daarna vertrokken jullie naar het huis van hun ouders. Je was wel zenuwachtig. Wat als zijn ouders je niet goed genoeg vonden? Na een uur rijden reed Tom een oprit op en zette de auto stil. Bill: stapte meteen vrolijk uit, pakte zijn koffer en spurtte naar de deur toe waardoor hij bijna op de grond viel. Je begon te lachen omdat het er zo komisch had uitgezien en toen ging de voordeur open. Je zag in de deuropening een vrouw staan. De moeder van Tom en Bill.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    OMG nu moet ze gaan kennis makenxD
    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen