013~
ondertussen was de dokter al geweest en hadden Louis en Claire eten gehaald.
ik pakte een bord en schepte op voor Niall.
"ik wist niet dat jij zoveel eet." zei Louis lachend."
"dit is niet voor mij."
ik pakte bestek en liep naar Niall.
ik zette het bord met bestek op het tafeltje naast Niall.
"oh voor je vriendje" zei Louis lachend.
"dat ik dingen doe wil niet zeggen dat ik meteen met hem heb.
hij zal toch wel een vriendin hebben."
ik pakte een bord en schepte wat eten op.
Louis kwam dichtebij staan.
"Niall heeft geen vriendin." fluisterde Louis in mijn oor.
"en dat je het weet, z'n armband geven we alleen aan het perfecte meisje. je begrijpt het later wel."
Louis ging aan tafel zitten.
ik keek naar Rachel die lachde om een grap van Zayn.
Rachel keek naar me en gaf me een teken dat ik bij Niall moest zitten.
meteen zag ik iedereen naar me kijken.
ik pakte mijn bord en liep naar de bank.
"hey" zei Niall
"hey, vind je het oke als ik naast je ga zitten?"
Reageer (4)
Dit is Noëlles story he Rachel(N)
1 decennium geledenBORIS <3333333333333333
1 decennium geledenKIDDING <333
1 decennium geleden'Ja tuurlijk, ga zitten.' glimlachend keek Niall me aan terwijl ik me naast hem laat ploffen. 'Hmm dit smaakt goed.' smakt Niall. Je grinnikt om zijn gezicht een veegt een beetje saus van van mondhoek. Langzaam loopt hij rood aan en snel kijk je ergens anders naar. 'Zo, gaan we nog wat doen deze dagen?' vraagt Louis en springt hyper op, waardoor zijn bord valt. 'Ow shit.' mompelt hij en gaat beschaamt zitten. 'Ik zei dat het mocht maar je moet niet het huis afbreken.' grinnik ik en kijk Louis betrapt aan. 'Sorry lieve lieve Noëlle hopelijk kan je het me vergeven.' fluistert Louis. 'Ofcourse.' grinnik je. 'Zo, mijn been doet pijn.' zegt Niall en kijkt kwaad naar Louis. 'Waar heb jij last van?' vraagt Claire. 'Nergens van.' zegt Niall en propt zijn oordopjes in zijn oren. Ik kijk bang richting Rachel. 'Wat is er aan de hand?' vraagt Liam. 'Niall haat me.' mompel ik en loop terug naar de keuken om iets te drinken te pakken, dit is verschrikkelijk.
1 decennium geledenDat was mijn drama,
Snel Verder!!!
Love it <333