Fifteen
*Zoey Miller
De rest van de week ging razendsnel voorbij en voor we het wisten was het al zondagnamiddag.
Ik was al helemaal gewend aan het gezelschap van de jongens en het leek alsof ik ze al jaren kende. Je verveelde je niet als zij in de buurt waren. Net als de seizoen vulden ze elkaar perfect aan.
we hadden de week besteed aan zwemmen, voetballen, badmintonnen, terrasjes doen, films bekijken en gewoon elkaar (en dan vooral Liam) plagen.
'Check it out!' riep Ariana die net binnen kwam gelopen.
Ze was net naar de stad geweest om een krant te kopen en had die plus een ander tijdschrift inderdaad bij.
ze gooide ze beide op tafel en iedereen boog zich voorover om te kijken wat er zo bijzonder was.
Op de voorpagina van de krant stond behalve politiek en voetbaluitslagen niet veel interessants, het tijdschrift daarentegen had op zijn over een grote foto van One Direction.
'"Wie is jouw soulmate van One Direction? Doe de test!"' Las Louis luidop voor. Ariana grijnsde en griste het tijdschrift van tafel om de juiste pagina te zoeken.
'Tadzaam!' riep ze. Ik zag een felroze pagina met veel hartjes, gedrukte zoenafdrukken en foto's.
'Geef hier!' beval Zayn. Hij trok het tijdschrift uit haar handen en keek lachend naar de vragen.
'"Welke vind je het leukst? A: Nandos"' Niall stak zijn hand omhoog'"B: Wortels. C: Lepels. Pandamuts of E: Zwarte Oorbel."'
Ik begon te lachen en ik was niet de enige.
'Zwarte oorbel.' Mompelde Zayn. Hij vinkte iets aan met een rode stift.
Hij las de rest van de vragen voor en koos zonder lang te twijfelen zijn antwoorden. 'Oké, dat is het.' Hij draaide zijn blad om.
'Tel nu je antwoorden bij elkaar en kijk bij wie jij het beste past.'
Hij tikte zo te zien zijn getelde antwoorden af en mompelde zachtjes in zichzelf zijn score.
'Zo te zien pas ik het beste bij... Zayn! De stille, mysterieuze jongen.' Hij lachte. 'I like.'
Liam paste blijkbaar het beste bij Niall en Niall bij Liam. Harry paste goed bij Louis. 'Mijn beurt!' riep ik uiteindelijk. Ik pakte het af van Harry en keek naar de vragen. Sommigen waren erg doorzichtig maar voor anderen had ik geen idee wie met welk antwoord werd bedoeld.
Na 8 vragen telde ik mijn score bijeen en hoopte vurig dat mijn uitkomst niet Liam was.
'Harry!' Zei ik. Harry grijnsde. 'De hotte,' ik grinnikte even. Typisch dat juist dat woord weer werd gebruikt voor Harry's beschrijving.',flirty jongen.'
'Dat flirty gedeelte klopt absoluut. Harry heeft zelfs mij een paar keer bijna versiert...' merkte Louis op.
We begonnen te lachen. Ik keek Harry even schattend aan op een andere manier dan ik normaal deed. Het was waar. Hij was eigenlijk wel hot en om eerlijk te zijn ook helemaal mijn type. Als ik geen vriend had en hij niet een van de beste vrienden van Liam was zou ik nu waarschijnlijk al met hem daten.
En, oké, ik geef het toe, hij was erg hot.
'Hee, jongens, waarom gaan we vanavond eigenlijk niet eindelijk eens naar een nachtclub, ofzo' suggereerde Ariana.
Iedereen begon opgewonden te mompelen en te knikken.
Reageer (2)
Te voorspelbaar? Hihi
1 decennium geledenEn toen ging ze vreemd hihi, snel verder!
1 decennium geledenLove it (: xxx