Foto bij OO2  Zayn Malik.

Dit keer in Zayn's pov :)
Reactie? :$

De jongens en ik zaten in de auto onderweg naar ons huis. Louis reed, Harry zat ernaast gekke bekken te trekken naar Niall, die keihard moest lachen, wat Liam afleidde van zijn boek. 'Stelletje kleuters' hoorde ik Liam mompelen.Na een tijdje hoorde ik vlak naast mijn oor 'Zayn! waar zit jij met je hoofd, we zijn er hoor' Oké, ik was nu officieel doof door Louis. 'uh ja oké' mompelde ik maar als teken dat ik het wel gehoord had. Toen ik de auto uitstapte, hoorde ik Harry en Louis praten over hun favo onderwerp. Meisjes. Net toen ik een gesprek wou beginnen met Liam, hoorde ik Harry wat zeggen. 'Hey Lou, die dochter van Simon is ook nie verkeerd' 'Ja inderdaad, hoe heette ze ookalweer?' Ik zag ze even diep nadenken voordat ik Niall hoorde roepen 'Jongens! we hebben geen eten in huis!' Je hoorde een bonk, gevolgd door keihard gelach en toen kwam de blonde ier naar buiten gerend met zijn hand op zijn hoofd. 'Wat was die bonk?' 'uh, ik heb perongeluk de Haribo's op de grond laten vallen en toen ik de stoffer en blik wilde pakken om het op te ruimen gleed ik erover uit' nog geen 2 seconden later lagen we met z'n alle in een deuk. Maar ik moest steeds opnieuw denken aan haar, haar prachtige blauwe ogen, haar mooie blonde haar, ze was gewoon prachtig. Ik wist het nu zeker.


I had to take you and make you mine


Sorry dat ie zo kort is, ik ben net terug van school, mijn toetsweek is voorbij((yeah)) en k ben beetje moe van al het leren en heb spierpijn van de open dag nog(ik zat bij gym en moest basketballen en nog veel meer) maaja, miss vandaag nog een deeltje, k gaa nu eers ff tv kyken en ff lui doen :p
Let me know what u think please (flower)

Reageer (1)

  • xEskimoKiss

    I would walk trough the desert, I would walk down the isle, I would swim al the oceans, just to see you smile. Whatever it takes is fine <3333
    Omfg, I'm in love with that song! En ook met je verhaal eigenlijk :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen