Luna's p.o.v

Onze opkomst was geweldig het is best leuk om een keer als belangrijk gezien te worden.Ik loop samen met Colin in de richting van de tronen.Ik stop eventjes en kijk hem even vragend aan.Ik kan toch niet bij de tronen gaan zitten? Ik ben maar een wees van een niet heel belangrijke adelen familie.Colin lacht naar mij en lijd me verder naar zijn troon waar een prachtige stoel naast staat.Colin gebaard dat ik daar moet gaan zitten.Een beetje verlegen ga ik dan ook zitten.Ik kijk de zaal rond en in een hoek zie ik Peter samen met een jonkvrouw staan.Ik wist niet dat hij ook zou komen.Peter kijkt nu ook in mijn richting en hij grijnst breed en knikt me bemoedigend toe.De koning begint nu met een welkomst woord maar ik volg het niet zo ik ben bijna als in een trans ik kan niet geloven dat ik hier zit.De laatste zin van de koning hoor ik wel.'En nu gij allen maakt plezier en dans de eerste dans zal geopend worden door mijn geeerde zoon Colin en de prachtige jonkvrouw Luna.'w wat daar had ik niet op gerekend.Ik kijk geschokt naar Colin die bemoedigend in mijn hand knijpt.We staan op en lopen naar het dans gedeelte in de zaal. We gaan in dans houding staan.'Welke dans doen we?'fluister ik in paniek?'We wisselen van dansen ik lijd je wel maak je geen zorgen.De muziek begint en voor ik er erge in heb zweven we door de zaal.Het is geweldig gelijd te worden door Colin in zijn sterke armen voel ik me veilig.Ik kijk hem aan en het voelt alsof we de enige twee mensen zijn in de zaal.Het lied is afgelopen en ik kijk even rond ik zie dat nu bijna iedereen op de dans vloer staat.Ik zie dat er een kring begint te vormen dat betekend dus dat we een groeps dans gaan doen dat zijn mijn favorieten dansen.Ik vind het alleen wel spijtig dat ik Colin nu moet los laten.Ik zie Colin ook twijfelend kijken volgens mij vind hij het zelfde.'Wil je meedoen aan deze dans Luna?''Ja ik vind dit soort dansen wel leuk.''goed laten we dan maar een plek gaan zoeken.'We hebben al snel een goede plek en een vrolijk liedje begint.Ik spring,klap en huppel door de kamer.Dit is echt een van de mooiste avonden in mijn leven.

colin's p.o.v

Deze avond is echt super.Ik heb al heel vaak een bal mee gemaakt maar nog nooit zo'n bijzondere als deze maar dat komt vooral door Luna.Het is geweldig om haar zo blij te zien ze is zo heel anders als het sombere, wraakzuchtige meisje die ze was toen ze kwam, maar die begrijp ik ook het is niet niks om je ouders te verliezen.Ik weet nu echt zeker dat ik haar voor altijd aan mijn zijde wil hebben.Luna is aan het dansen met
Peter en het lied is net afgelopen.Ik loop naar haar toe.'Luna zou je even met me mee willen lopen? vraag ik.'Natuurlijk kom er aan.''Peter excuseer mij.'zegt Luna tegen haar broer.'Je bent ge excuseerd hoor zusje.'Luna loopt met me mee en we lopen de binnen tuin in.Uit mijn buideltas haal ik een blindoek.'Waar ik je mee naartoe wil nemen is een verasing dus zal ik je even moeten blinddoeken Luna.''Uhm oke denk ik maar ik waarschuw je wel het kan onverstandig zijn een Druide te blinddoeken.''Ik vetrouw erop dat er niks gebeurd.'zeg ik. en doe de doek over haar ogen.1 hand leg ik op haar zij en met de andere pak ik haar hand.We lopen een tijdje en dan doe ik de doek af.We staan bij het meertje net buiten het kasteel.'Lieve Luna ik heb je hierheen gebracht omdat ik wil vertellen hoe ik me voel.Vanaf het moment dat ik je zag wist ik dat jij bijzonder was en nu ik je beter heb leren kennen ben ik ontzetend verliefd op je geworden.Zou je mij de eer willen doen en mijn liefdesaanbod willen acsepteren?'Luna kijkt me met open mond aan.'Maar natuurlijk wil ik dat! Ik hou ook van jou.' 'Echtwaar?' ze knikt van ja.Ik buig me naar haar toe en zoen haar.Wat hou ik van haar.


http://www.youtube.com/watch?v=cPkLhSVtPS4&list=PLE9535D91C7BAFB0E&feature=plpp_play_all

Reageer (1)

  • Allysae

    awwwwwwwwwwwwwwwwwwwh
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen