Foto bij Woensdag 30 mei

Part 2 :)

- BXS -

Sabrina en ik zitten elkaar te plagen tot William ons samen roept ' Is iedereen hier nu?' ' Chloë zit nog op het wc!' lach ik. 'Niet waar!' hoor ik achter me. Wanneer ik me omdraai zet Chloë zich net naast Sab.
'Ik laat jullie allemaal samen komen omdat ik groot nieuws heb' ,begint William, ' volgende week, vertrekken we voor anderhalve week naar LA! We worden gevraagd om er auditie te doen en sommigen onder jullie zullen misschien als achtergronddansers worden aangenomen' Iedereen staat op en we springen allemaal samen in het rond van vreugde.
'Maar...' ,gaat William verder, iedereen luistert weer aandachtig. 'Diegene die aangenomen zullen worden, gaan daar moeten blijven. De anderen komen terug naar Nashville.' Dat verandert alles. Ik moet mijn moeder weten te overhalen als ik echt wil gaan.. 'Will, naar waar gaan we nu weer naartoe?' 'Los Angeles'
Ik stap met Chloë en Sabrina naar huis. We hopen dat we enkele celebrities zullen tegenkomen. 'Misschien zien we Big Time Rush !' roept Sab 'Of Nicki Minaj!' gaat Chloë verder. En zo gaat het verder tot we afscheid nemen omdat we elk een andere straat in moeten. Onderweg naar huis zit er me iets dwars, iets met LA; ik blijf maar denken, maar ik kan niets vinden die mij met LA verbind. Ik loop om het huis heen en kom binnen langs de veranda. Op de tafel zie ik een boekje liggen en nu dringt het tot me door...

Harry Styles woont sinds kort in LA ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen