My Love-Hate Relationships at Hogwarts [11]
Ok, mss zei ik dak er ni veel zou doen ma..
Wel dus. Kmoe da toch gwn overdoen van "word" dus da duurt ni lang
x.
. ‘Laat de eerstejaars dan maar komen!’ Riep hij met zijn overweldigende stem. Op dat moment gingen de grote deuren van de Grote zaal open en kwam professor Anderling binnen gevolgd door een hele horde kinderen die vol verbazing om zich heen keken en een paar van hen hadden ook het magisch plafond opgemerkt. Ik keek ook even naar boven. Het was vandaag een prachtige dag om school mee te beginnen. De hemel was lichtblauw en er hingen bijna geen wolken in de lucht. En daarbij was het de laatste dagen ook enorm warm geweest. Ik keek weer naar de gefacineerde leerlingen en zag Steffie lopen. Nastasha niet. Carlo zwaaide en ik keek naar wie het bedoeld was. Ik volgde zijn ogen en kwam uit bij een redelijk mooie jongen, voor zijn leeftijd, die hand in hand liep met een meisje dat sprekend op mijn zus leek. Dat was dus Michael. ‘Is dat niet jouw zus?’ vroeg Carlo grijnzend. Ik kon alleen maar knikken en toen ik hem aan keek proestten we het uit. ‘Dan worden we misschien familie! Als ze het zolang uithouden als Milo in ieder geval’, giechelde ik. Carlo knikte lachend. Milo, mijn broer dus, was van de tweede dag op school stapelverliefd op een Belgische heks met de naam Sofie. In belgië was er ook wel een toverschool maar ze had gehoord dat hier het hoger niveau hoger lag. Na een week kwam hij er achter dat zij hem ook leuk vond en sindsdien zijn ze samen. Met sindsdien bedoel ik nog altijd. Twaalf jaar geleden zagen ze elkaar voor het eerst en ik ben er zeker van dat ze vandaag al langs is geweest. ‘Kijk de eerste leerling is aan de beurt!’ riep Carlo wijzend naar de kinderen voor ons.
Reageer (1)
waarom gaat ze niet met carlo??
1 decennium geleden