Ik hoorde snelle, zware voetstappen op de gang en nog geen seconde later werd er hevig op de deur gebonkt.
'Who?' vroeg ik.
als het iemand bekend was en ik deed open was het echt wel genant hoor, ik zat namelijk nog in mijn pijama en had terug traanogen gekregen.
'Roomservice' zei een hoog en geforceert stemmetje.
Ik slefte naar de deur en deed open.
'Harry?!'
Ooh nee! daar stond ik dan oog in oog met mijn cruch die me in de steek gelaten had en waardoor ik nu nog om 13;00 uur in mijn pijama zat mét stomme traanogen.
'Wow, Marie what happend to you?'
'Wait a minute' zei ik terug terwijl ik de deur voor zijn neus dichtmepte.
'Ooh nee wat moet ik nu doen?!' zei ik tegen mezelf 'Komaan Marie verman u!'
Ik liep terug naar de deur en trok die met een ruk open en zei luid en duidelijk 'Why didn't you showed up yesterday?!'
'I'm sorry'
'I waited 2 hours' zei ik nu heel stil met een gebroken stem.
'Yes I know and I'm very sorry but I was sick and I wanted to call you but I felled asleep.'
Er rolde een traan over mijn wang.
Ik zag dat Harry geschrokken en vol medelijden keek.
Ik draaide me om en ging op bed zitten.
Harry nam plaats naast me en zei 'Can you forgive me?'
'Yes ofcourse I can' antwoorde ik terwijl ik hem een stootje gaf.
'Are you mad?' vroeg hij nu.
'No you silly, I can't be mad at you! I was just sad'
Hij gaf me een knuffel 'Friends?'
'yeah duh!'
'Okay best friends!'
'Hahah, hey where ae Louis and Frauke?'
'Louis said he had a suprise for her. Well I have a suprise for you'
'Really?!'
'Yup' uit zijn broekzak haalde hij een doosje tevoorschijn.
'Here that's for you'
Ik deed het doosje open en vond een zilveren bedelarmbandje met 6 bedeltjes
aan het eerste bedeltje hong de vlag van de UK; aan het 2de hong een fototje van Frauke en mij;3. een foto van de boys; 4. een hartje; 5. een foto van Harry en aan het laatste bedeltje hong een fototje van Harry en mij waarop Harry me een kus op de wang geeft.
Ik gaf hem een dikke knuffel en een kus op de wang 'Thank you!'
hij bloosde

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen