Foto bij 001

'Heey Jen!'zegt Samara 'heey babe,waarom zo happy?''Ik heb echt
ge-wel-dig nieuws girl!' 'Oke?! vertel!'antwoord ik. 'Wij gaan samen naar....... JUSTIN BIEBER!!!!!!'schreeuwt ze keihard door de gang. 'Stil girl,iedereen kijkt ons aan!'
'Chill Jen,dat boeit toch niet want ik heb kaartjes voor ons samen voor Justin Bieber!' 'Sam,je weet dat ik heb haat!hij is zo verwend en beroemd,hij is vast een zak.' 'Kom op daarom doe ik het juist,als je hem eenmaal ziet optreden vind je hem vast net zo leuk als ik!'zegt Samara.'Oke dan,maar voor wanneer dan?Want misschien kan ik niet eens!' zeg ik terug.'Weet ik veel,ik bel je wel!' 'Oke,doei!'

s'avonds
tring tring tring tring!!! 'ik pak hem wel mam!' 'Heey Jen,dat concert hé? Dat is op 29 maart.' 'WAT? Dat is al over 2 weken!' 'Haha ja weet ik leuk toch!' 'Leuk? Het zal wel ik ga het even aan mijn moeder vragen oke?' 'Ja,is goed.' 'Mam, kan ik 29 maart naar een concert van Justin Bieber?' 'Daar hou je toch helemaal niet van,van die Justin Bieber?' 'Ik ga samen met Samara,we rijden er met de scooter!' 'Ja is goed hoor!' 'Samara,ik kan!' 'Oke is goed.Doei!' 'Doei!'

neem gerust een abo!
en als je het leuk vond een kudo+reactie(lol)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen