Foto bij Fourteen

Sorry voor het korte stukje everyone heb niet veel tijd maar wou jullie wel nog een hoofdstukje geven! :(

*Harry Styles

Verbijsterd keek ik hoe Zoey zich omdraaide en naar de rest toe zwom. Ik begon zonder het echt zelf te merken te grijnzen. Hoe hard ik ook probeerde om haar door te krijgen, ze was onvoorspelbaar.
Ik had eigenlijk nog nooit een meisje als haar ontmoet, dat én grappig én slim én aardig was.
Toen ik zelf door begon te krijgen dat ik nogal raar overkwam, met zo'n grijns op mijn gezicht terwijl ik naar Zoey's rug keek, liep ik snel ook naar de rest toe.
Louis had een grote plastic bal vast dus blijkbaar gingen we volleyballen.
Ik werd in het team gezet van Louis en Liam. We speelden tegen Zoey, Niall en Zayn.
'Succes, hoor!' Riep Ariana vanaf het strandje.
'Hoezo?' Riep Niall terug.
Ariana knikte naar Zoey die haar onschuldig aankeek.
'Je kunt maar beter winnen, Zoey is erg, tja, hoe zal ik het noemen, prestatiegericht. Je hebt toch geen scherpe voorwerpen op zak, hé? Als ik jullie was zou ik haar eerst fouilleren!' Zei ze al gniffelend.
'Met veel plezier!' zei Louis die al grijnzend deed alsof hij aanstalten maakte om haar echt te fouilleren. Liam keek hem even afkeurend aan.
'Ik ben niet zo erg hoor... Prestatiegericht zijn is een goede eigenschap.' Mompelde Zoey net luid genoeg.
Ariana begon te lachen. 'Oh ja?' Ze draaide de onderkant van haar haar arm naar ons toe en liet een schrammetje zien.
'Denk je dat ik een grapje maak ofzo? Dit is van Scrabble. Wacht, laat me die van Just Dance 3 zoeken...' zei ze grimmig.
We keken allemaal nogal beschuldigend naar Zoey die zenuwachtig gniffelend aan haar haar frutselde.
Toen we 5 minuten later aan het spelen waren bleek dat Ariana niet gelogen had. Zoey was absoluut niet slecht in volleybal, sterker nog: ze was er erg goed in. Al snel had ze de leiding over haar team overgenomen en waren zij meteen aan de winnende hand. Toen Louis echter een mooi punt maakte en daarbij de stand gelijk maakte zag ze er even wat angstaanjagend uit.
Ondanks haar mislukte pogingen om zichzelf onder controle te houden was het erg leuk.
'10-7, we komen dichterbij!' Zei ik na een indrukwekkende smash. Ik gaf Liam een high-five.
'Die was zonder twijfel buiten!' Riep Zoey boos. Snel doken we allemaal naar beneden met onze handen beschermend over ons hoofd en gilden we.
Verbaasd keek ze ons aan.
'Haha, heel erg grappig!' Maar zelf deed ze ook wat moeite om niet grinniken.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen