My Love-Hate Relationships at Hogwarts [9]
kga vandaag en morge ni mer zo veel zette want ik moet de rommelkamer opruime:S
Wish me luck!
x.
‘Hey, hoe is het? Wat is er gebeurt?’ vroegen Hermelien en Ron tegelijk. ‘Niets hoor. malfidus en zijn vriendjes stonden Steffie te pesten dus heb ik hem geslagen. ‘Hermelien en Ron keken me met open mond aan. ‘Je hebt wat? Ah, dat we dat gemist hebben. Wat deden zijn “vrienden”? Hem steunen of hem uitlachen?’ Ik keek naar mijn zus en lachtte. ‘Ik denk dat ze vooral gelachen hebben’, giechelde ik. Nadat ik Steffie en Nastasha overgelaten had aan Rubeus Hagrid, de jachtopziener van de school, liep ik samen met mijn vrienden naar de karren die getrokken werden door terzielers. Ik kon ze zien omdat ik mijn oma had zien sterven. Nadat we onze koffers aan de huiselfen gaven om naar de kamers te brengen liep de Grote zaal vol met leerlingen van het eerste tot het laatste jaar. De leerkrachten zaten allemaal aan de grote tafel die vooraan in de zaal stond. Ik ging helemaal aan het uiteinde van de tafel zitten om de nieuwe leerlingen meteen kunnen te begroeten. Ik was best nerveus voor Steffie. Wat als ze in Zwaderich zat?
Reageer (1)
Ze zijn goed(cat)
1 decennium geleden