Foto bij OO1

Zo ziet ze er ong. uit :)
let me know what u think? (K)

Chloë Pov

'Pap, I'm home!' Geen antwoord. Hij zal wel weer in de studio zitten. dacht ik. Ik trapten mijn schoenen uit en liep naar boven, waar ik een jongen tegemoet liep. wtf? Ik hoorde een deur open gaan en enkele momenten later zag ik nog 4 jongens naar buiten stappen, met mijn vader daarachter. 'uhm papa, wie zijn dit?' Zijn gezicht stond niet al te blij, maar toen hij mij zag kwam ik een grote lach op zijn gezicht. 'Chloë, liefje, wat fijn je weer te zien! Dit is One Direction. een nieuwe boyband die ik heb gesignd' 'oh oké' was het enige wat uit mijn mond kwam. damn, die jongens zijn knap 'uh, ik ga mijn koffer maar eens uitpakken?' 'oh en Chloë, de jongens wonen sinds kort hier vlakbij, dus ze weten niet echt waar alles zit, zou jij ze misschien een 'tour' willen geven?' Shit. Hier had ik echt geen zin in, ik kwam net terug van de kliniek en ik wou lekker thuis zitten, wat ik al een paar maanden niet had gedaan. 'Uhm, is het goed als ik ze morgen een tour geef ofzo, ik wil vandaag liever thuis blijven.' Net toen mijn vader wat wou zeggen, hoorde ik één van de jongens al iets mompelen van 'ja, we zijn doodop' en 'we hebben de hele dag geoefend' ik grinnikte. 'Oké, morgen geef je dan een tour aan de jongens. En jongens, onthoud wat ik heb gezegt hé!' Nieuwsgierig keek ik mijn vader aan. 'Ja ja' En met dat gezegt, liepen ze naar de voordeur. Voordat ze de deur uit liepen, keek de jongen met donkerbruin, krullerig haar om en knipoogde. 'Dag Chloë, tot morgen!' Ik zwaaide ze even uit, voordat ik naar mijn kamer liep om mijn koffers uit te pakken.

The day I first met you, you told me you'd never fall in love.


Moet ik verder?
Tell me what you think please :$

Reageer (2)

  • xEskimoKiss

    But now that I get you, I know fear, is what it really was <333
    En wat een vraag, tuurlijk moet je verder!! Xx je nieuwe abo

    1 decennium geleden
  • ellietommo

    Verder ! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen