Foto bij Hoofdstuk 12

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Histoire

    "toevallig"

    Don't say that word. Please, don't say that word -.-
    Ik ken ook een irritant kind, die me 'toevallig' de hele tijd achtervolgt en loopt te stalken. -.-
    En zelf als ik haar duidelijk maak dat het zo wel genoeg is door bot te reageren en haar af te snauwen- en geloof me, het moet al heel erg ver gaan voordat ik mensen af ga snauwen. Dat ligt totaal niet in mijn aard.-
    Dan heeft ze nog niet door dat ik haar niet moet hebben. -.-
    Maar zo'n cindytype lijkt me ook niet ideaal.
    Dat is ook zo'n typetje die ik niet kan uitstaan.
    Oké goed, laat ik maar eens naar het onderwerp overschakelen.
    Awesome zo'n hoofdstuk met snape als hij bot doet, maar niet weet tegen wie hij werkelijk bot doet (A)
    Paha sukkel.
    Hij zou het eens moeten weten wie het echt is...
    Maar ik denk niet dat ze het echt lang voor hem verborgen zal kunnen houden. Het blijft haar vader en hij zal wel snel de gelijkenissen gaan ontdekken. Zeker nu hij gezien heeft hoe goed ze is.

    Snel verder (:

    1 decennium geleden
  • singaxx

    aaah... wat lief,
    maarjongens kunnen oo wel eens lief zijn xD
    ikbedoellaatst ging ik ook naast een jongen zitten. enhij zat de heetijd te zingen. dat liedje i feel so close. en dan zong hij de refrein, i feel so close to you right now, There is no stopping us right now. en toen vroeg ik wie ´us´was en hij zei: ´jij en iik natuurlijk.´ ik ´zou je willen.´´´wil ik ook. kom zing lekker met me mee.´ en ik met hem meeezingen, en aan de einde van de les vroeg hij me verkerin maar ik zei nee. hij is de ex van mijn vriendin, en die vriiendin is ng steeds verliefd op hem. en ja.. die vriendin is belangerijker dan een jongen. maar ik vind die jongen wel schattig xD )trouwens dat gezang van ons klonk verschrikkelijk en we wouden niet stoppen dus oesten we nablijven xD en daar zaten we ook weer te zijngen maar dat was een ander liedje. morgen ben ik rijk van gers pardoel. en hij dan de heletijd te rappen :) eb ik het refrein zingen)

    1 decennium geleden
  • Teal

    (yeah)
    Goed gedaan! (:
    Snel verder?(flower)

    1 decennium geleden
  • katl1

    Oeps, hoe gaat ze dat nu oplossen, Snape heeft door hoe goed ze is...
    Snel verder!!!
    Love your story!
    PS: weet je dat je al de hele tijd mn naam fout schrijft? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen