Foto bij fourtythree.

Fred glimlachte lief naar me. 'Alles oké met Marcel?' Vroeg ik bijna meteen, hij grinnikte. 'Natuurlijk, maar zijn tripje hierheen heeft je veel krqcht gekost. Slaap,' Ik schoof een stukje op en klopte op het plekje langs me toen ik een hysterische Molly hoorde binnenkomen. 'Ik moet naar Bill en ma.' Ik greep weer naar zijn hand. 'Wat is er gebeurt?' Vroeg ik met een trillenfe stem. Hij vertelde dat Perkamentus dood was en dat Bill in zijn gezicht gekrabt was door Vaalhaar. Ik stapte uit het bed, waarbij ik bijna meteen door mijn knieën zakte, en dwong Fred bijna me mee te nemen naar Bill's bed. Hij zuchtte en tilde me op. Ik giechelde en begon zacht aan zijn haar te trekken. Ron zat met bob op zijn schouder langs het bed. Hij was in slaap gevallen met zijn mond ver open en zijnvoorhoofd tegen de kast. Fred zette me op de grond en ging op een stoel zitten, ik nestelde me tegen zijn borst aan. Fleur smeerde een groene drabbige creme op de sneden op Bills's gezicht. Even daarna stonden zij en Molly ruzie te maken. Ik zuchtte en liet mijn hoofd in Fred's nek zakken.

Een kortje om het weekend in te springen! ;D

Reageer (5)

  • DuppyDub

    Mooi!
    Ikke... ehh... dacht dat we in boek 7 zaten :$
    Oeps xD
    Snel door!

    1 decennium geleden
  • Schweetz

    Dit verhaal is super en verslavend maar vooral super lief

    super snel verder

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • Artemis379

    AAHHH!!!
    snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • TeamJacob

    leuk verhaal! ik volg hem al een tijdje, maar reageer eigenlijk nooit :$
    maar euhm... er staat Charlie maar moet dat niet Bill zijn?
    in elk geval snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen